• maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Skrattande TIDEN GÅR FORT!! SKAPAR OSS EN NY TRÅD Skrattande

Å gamla som nya är välkomna!!!

Skulle vara roligt att ventilera lite. Jag hoppas ingen tar illa upp om frågorna är konstigt formulerade.

Jag börjar:
    1) Vilket land är du född i?
    2) Vilket land är barnets far från?
    3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?

Nyfiken på om någon har fler frågor/inlägg om detta!

Välkomna allihopa!

Här är länkarna till tidigare trådar

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m11202182.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m14022265.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m16962030.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-06 11:00:38:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m20383409.html

EN BI-tråd till oss för våran lista!! Fyll gärna på ofta och mkt När fler barn kommer till Världen eller när någon flyttar eller om du är ny!!
  • Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV
  • meandra5

Hallå alla! Bebis tar all min tid"typ" men hon är ju söt ...Är lite nyfiken på hur många som varit tillbaka till "sitt" barnhem.När jag skulle åka fick vi inreseförbud & avrådes av AC att åka dit (Etiopien)pga inbördeskriget.Kramiz

• maria1978

Bara jag som tittar in lite så här innan det är dax för badning och nattning av barn.
    Jag har inte vart tillbax till Chile...men skulle gärna vilja...Men skulle vilja ha med mig någon då jag inte vill åka ensam....

Hoppas att alla har det bra...

• Kojak

Jag har tyvärr inte heller varit på återresa till Chile men jag kommer nog att åka om några år när min lillkille är lite äldre

Det har varit så svårt det där med återresa, jag har inte velat att det ska bli som en vanlig turistresa men det är ju svårt i och med att jag inte talar spanska.

• F I N E

Vi får ta och åka! MARIA1978!;)

Ååå vad jag skulle vilja ner dit igen. Jag bodde ju inte på barnhem men jag har träffat fostermamman, en av fostermammorna som tog hand om mig. Och så klart min bio familj =)

• maria1978

F I N E: det skulle vara så kul att åka dit...å speciellt med dig Men just nu tryter det om pengar i min kassa nästan så jag tycker lite synd om mig själv...Men vi renoverar här hemma.... Å det är ju kul...

• F I N E

MARIA1978 - Ja samma här...finns inte mycket övers...snart är jag ledig igen...=) Men visst vore det kul.

• F I N E

Vad säger ni tjejer! Ska vi inte försöka träffas någon helg snart? Picknick i solen i någon trevlig park?
    Någon?? Vi gör ett försök å ser om det passar någon

LÖR 2 juni/ SÖN 3 juni
    F.I.N.E. & Naomi

eller

LÖR 9 juni/ SÖN 10 juni
    F.I.N.E. & Naomi

• time2live

Hej !

Va kul med en träff...dessvärre bor jag i Skåne men det kanske finns intresse för en träff söderöver oxå?!?
    Jag vet att Genni lär vara intresserad iaf!!!!

• Genni

Genni är intresserad!!!

Är de bara Pebben och jag som bor söderut?

Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  • maria1978

NEJ.... Jag kan inte dessa datum. Men jag har ju iaf lovat att komma och Våldsgästa dig
    F I N E 
    Det är många helger denna sommar som är uppbokade för möhippor, bröllop, 30-40 fester, jobb Gråter 
    Ska iaf jobba nattt i sommar så jag hinner se lite sol...Men fy va träligt det börjar kännas nu när man vart hemma så länge...

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV