• maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

Skrattande TIDEN GÅR FORT!! SKAPAR OSS EN NY TRÅD Skrattande

Å gamla som nya är välkomna!!!

Skulle vara roligt att ventilera lite. Jag hoppas ingen tar illa upp om frågorna är konstigt formulerade.

Jag börjar:
    1) Vilket land är du född i?
    2) Vilket land är barnets far från?
    3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?

Nyfiken på om någon har fler frågor/inlägg om detta!

Välkomna allihopa!

Här är länkarna till tidigare trådar

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m11202182.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m14022265.html

www.familjeliv.se/Forum-13-248/m16962030.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-06 11:00:38:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m20383409.html

EN BI-tråd till oss för våran lista!! Fyll gärna på ofta och mkt När fler barn kommer till Världen eller när någon flyttar eller om du är ny!!
  • Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV
  • meandra5

Hallå allihop! Min syster har flyttat till Gtb..så om vi ska ha en träff i sommar där hoppas jag kunna dyka upp!Annars växer Ellabell MYCKET..skrattar MYCKET..& är vaken MYCKET! Men hon är snäll manbehöver inte bära HELA tiden.Kram

• F I N E

MARIA - JAAA!! Kom in...kanske några fler som vill komma in till stan...
    och..om det är träff i GBG i augusti kanske vi oxå kan hänga på =)

• Underbarson

JAAAAAAAAAAAA...en träff i Gbg skulle inte sitta fel tycker jag....

• maria1978

F I N E: Men hur ska jag komma till GBG jag har inge körkort eller nå ju...  Tåg kanske??
    Å första veckan i augusti har jag sagt ja till att jobba natt... dumt av mig... Men 1 och sen 7 nätter framåt...

• Underbarson

Skulle det nu vara så att ni vill besöka vackra västkusten för en liten träff här och ni inte har ngnstans att sova så kan jag och min sambo stå för förfogande för några styckna...vi bor i centrum bakom Götaplatsen...

• Underbarson

Det hade ju varit jättekul med ett sådant träff

• maria1978

Men jag vill med vara med...

Här regnar det idag... skönt för denna familj som är pollen allergiska Men längtar dock efter solen iaf!!

• Myrna

Ang. träff i GBG vet inte exakt när vi ska besöka släkten (sambon är därifrån) men troligtvis blir det någon gång mellan v 32-34.

• Solaris

Hej, får man hänga på här?,har inte hittat hit tidigare.Toppeninitiativ till tråd, är ju så mycket man vill ventilera med andra adopterade. Jag är född-80 & fick mitt första barn ,en dotter som heter Alida i September-06. Är gift sedan -02 med hennes pappa.
    Detta är om mig:

1) Vilket land är du född i?
    Bangladesh
    2) Vilket land är barnets far från?
    Sverige
    3) Vad sa dina föräldrar när du sa att du var gravid?
    De blev jätteglada och följde min graviditet med stor spänning mkt. pga. (tror jag) att min mamma inte varit gravid och fött barn

4) Hur blir du bemött av omgivningen (typ sjukhus, myndigheter m m) när du och din man är ute tillsammans?
    Inget speciellt faktiskt,inte märkt av något negativt iaf,  alla påtalar ofta hur söt dotter vi har.

**Min älskade Alida,28/9-06**
  • Dartmamma

Hej Hej .. jag kan ev komma ner till Götet med på träffen .. sambon ska ner 3 augusti på Rolling Stones så det vore ju kanon om vi la den samtidigt Kram

(¯`°?.¸ ღ Älskar min man & mina 3 söner ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV