Sista pillret idag... känns skönt. Usch, natten var jättejobbig inatt, vaknade flera ggr i "svettbad" i sängen och fick gå upp och ställa mig på balkongen för att svalka av mig. Inte kul alls.
Men då tänkte jag på dig Fiji... och att det är så här du hade det hela förra veckan, din stackare. Och jag har ju ändå klarat mig ganska bra hittills... fast jag antar att eftersom jag har sista idag så blir kommande natt likadan. Men det kan jag stå ut med
Positivt dock är att jag INTE ökat mer i vikt
. (ännu) Dvs, står kvar på 1-1,5 kilo plus sedan förra vändan, men har inte ökat något mer. Alltid ngt att glädjas åt.
Härligt med lite romatik i relationen, det är viktigt. (Men svårt ibland).
Och för vår del har detta med inseminationer verkligen varit BRA för sexlivet... För även om det inte varit dåligt innan, så måste jag erkänna att "spontansex" för skojs skull har varit ganska sällsynt på sistone. Men nu, då vi (till skillnad från er t ex) INTE rekommenderas ha sex själva i anslutning till inseminationen, utan tvärtom, fått "utlösningsförbud" 3-5 dagar innan inseminationen... så blir sexet desto intresantare
(Både lördag och söndag denna helg, (fastän det inte finns minsta chans till befruktning så tidigt i cykeln) tjohoo
)
Ursäkta om jag är en fåntratt... men efter snart 4 år i verkstan så gläds man sannerligen åt småsaker
.
Hur går det med dina äl-tester Fiji? Eller har du inte börjat ännu... kanske.
Ho Ho JennyHI! Hur är läget?
Kram B