Ska strax iväg till jobbet så hinner bara skriva en snabbis. Här känns inte så mycket, har fortf ont i brösten ibland och bröstvårtorna men de är inte så svullna och jag har inget annat som tyder på att det skulle tagit sig nu heller Jag ska ändå försöka hoppas lite lagom Hatar dessa sista dagar innan.
Noor om du skriver på egen dator och vill ändra språket så är det bara att gå in på kontrollpanelen där man kan välja språk (en av inställningarna). När du lagt till sv där så kan du hoppa mellan språken genom att trycka shift+alt. Det går bra att läsa det du skriver men om du tröttnar på att leta prickar
Jenny jag brukar också gå upp när jag är hemma för man måste ju äta all god mat mamma lagar och allt annat man saknar hemifrån. Jag älskar godis så det blir mååånga kilo när jag väl är i Sv
B förstår om du blir ledsen när folk runt omkring dig blir gravida. Jag reagerar precis likadant och då har vi inte ens hållit på lika länge som ni. Skönt om man får reda på det i förväg så man inte behöver hålla igen och se "glad" ut just när de berättar. Usch, en vacker dag så hamnar vi där också på ett eller annat sätt!
Nu måste jag rusa. Ha det gott tjejer så hörs vi av senare!