Krost om du har hyfsat normal cykel (dvs inte superkort) så skulle jag räkna dag 1 från när du blöder på riktigt. Jag har också spottings i några dagar innan men märker en klar skillnad när det verkligen har börjat och räknar det som dag 1. Sedan spelar det ingen roll hur många dagar du blöder, du tar tabletterna från den cykeldag du blivit tillsagd. Jag skulle ta från dag 3-7 men vet många som tar dag 5-9. Det kvittar om du blöder när du tar tabletterna, de ska ju påverka hormonerna inför äl ![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Bliglin: du verkar ha super äggstockar
Härligt! Bra att det fungerade så väl även med halv tablett. Nu håller vi tummarna för att det ska se jätte bra ut på fredag så att IUI kan göras på lördag. Nu måste väl ett av alla de äggen bli mogna och fina och mottagliga för spermie tycker man!?
Jag fick en svag stegring på äl-stickan så det är ju på gång. Funderar på om jag ska ringa och boka tid för fredag morgon, problemet är om jag inte får stark stegring i morgon... Fast då kanske jag kan avboka imorgon då? Vet inte vad de har för avboknings policy. Lurigt det där. Vill inte riskera att betala för något vi inte gör.
Nu är det jätte fint väder här, äntligen så jag ska sätta mig på balkongen en stund och sedan käka lunch på restaurang med min 85-åriga, halvdöva granne
Hoppas ni har det bra tjejer. Kram!