JennyHI! Jag vågar inte säga grattis... men nästan... kanske.. (*hoppas*)
Jag har ALDRIG fått två streck om jag så sparat stickan en vecka
... så jag tycker absolut du ska kolla igen imorgonbitti... det låter sannerliget lite lurt, positivt-lurt!
Jag har en gång fått ett "magert" plus på clearblue som framträdde sedan testet torkat, men det såg inte ut som en vanligt pluss (som jag ju vet hur det ser ut eftersom jag ju sett dem på bild
) utan det lodräta strecket var smalt som en sytråd. Och det visade sig sedan att det, mycket riktigt, inte var ett pluss heller. Men i ditt fall låter det sannerligen lurt!
Hu, tycker det låter jättejobbigt för dig Fiji. Jag blev ju också trött av clomiden, och lite nattsvettig... men inte så att det besvärade mig riktigt. Dvs inte ens varenda natt, bara ibland. Hoppas verkligen att det ska fungera den här gången!
Jag har just svalt min första tabletthalva idag. Jag kör halv-kur på eget bevåg...
Känns som att det vore dumt att öka dosen på eget initiativ, men att minska den kan ju knappast skada, bara medföra mindre effekt, liksom. Jag blir verkligen yr nästan direkt efter att jag svalt tabletten, känner ni det också?
Skickar många kramar!