Hej Noor och välkommen! Kul med fler i tråden Fy vad jobbigt med cystor! Jag misstänkte att jag kanske ev hade en som sprack i fredags eller så var det bara extrem äl. Jag har aldrig blivit kollad med vul och vet därför inte hur det ser ut, om det bildats cystor eller ej. Borde verkligen kräva det nästa månad, om inte annat så för att slippa oroa mig så himla mycket.
Den vanliga behandlingen av cystor brukar väl vara p-piller just för att man inte ska äl? Det känns ju inte så roligt när man försökt bli med barn ett bra tag men vad gör man inte för att läka och vila kroppen. Hoppas de försvinner snabbt så ni kan fortsätta igen, men se då till att du inte får mer clomid utan be om något annat!
Håller med dig B om att tiden går låååångsamt. Jag börjar redan bli nojjig och tro att det inte ska ha tagit sig denna gång heller. Men varför skulle det, alla andra 20 försöken har ju varit förgäves Är lite nedstämd för min gamla chef ringde nyss och frågade om jag kunde tänka mig jobba 3 mån för dem eftersom deras barnflicka är gravid Jag vet inte hur jag ska göra men jag kan bli så trött på att alla andra lyckas till höger och vänster. Den tjejen väntar sitt tredje nu, hon kommer från Phillipinerna och hennes två barn uppfostras av hennes föräldrar eftersom hon bor utomlands. Nu ska hon åka hem och föda barnet, be om kejsarsnitt en månad för tidigt för att hon ska hinna vara med barnet ett par månader innan hon åker tillbaka hit Crazy så kan vi inte ens få ETT barn! *muttrar bittert*
Nä nu får jag allt ta och rycka upp mig. Det vore ju jätte kul att få passa barnen några månader fast jag hade ju hoppats på att ha egna vid det här laget! Vi började verkstaden innan den yngsta var född, hon blir 2 i november Shit vad tiden går.
Sorry för allt gnäll, behövde nog bara ösa ur mig lite... Kraaam från en gnällig fiji