• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • malin808

* LyckaJones o FannyJakobochJulius: Man kan ju inte annat än rista på huvudet.
    Har ni någonsin gjort nåt som ni vet är fel/inte bra??
    Har ni sen blivit trakaserade för det??

*ALLA:Vi rökare vill för en gångs skull ha en tråd där vi inte vill ha in en massa icke rökare mm som bara gnäller.
    Är det för mkt begärt eller??

• Bei Bei

MAlin808: Ja, jag tror du begär lite mkt, faktiskt.
    Jag har liksom lite svårt för mig att inte kommentera idiotkommentarer & kommentarer som UPPMUNTRAR till att man skadar sitt barn.
    Det liksom kliar på hela mig & jag kan inte låta bli att skriva. Eftersom detta är ett forum som är öppet för alla som håller sig inom FL´s stagdar så är det fritt fram att skriva.

♥ Ronja ♥
  • vilmutt

ja,men man behöver inte vara elak!!

• Majspuree

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• malin808

Tack Majspuree!!

Har försökt få en del att fatta fast det verkar lönlöst....
    Verkar som om det inte är vi rökare som det är fel på utan det är de som har för stort avstånd mellan målstolparna.

• Bei Bei

Känner mig verkligen inte träffad. Vem skriver du till?

vilmutt skrev 2007-04-05 17:50:46 följande:
    ja,men man behöver inte vara elak!!
    ♥ Ronja ♥
  • vilmutt

jag skriver till alla som påstår att man är barnmisshandlare,barnamördare,förtjänar inte att skaffa barn osv...jag anser att det är elakt...kan man inte skriva nåt bra,tex ge råd eller försöka stötta,så behöver man inte skriva alls anser jag,det står ju uttryckligen i ts.

• LISALISA

lisa rökare här...vad gör man, vill ju sluta men kan inte, inte just nu..fast e ju inte gravid nu i heller vad jag vet..men det kommer kanske en dag när man blir det, det är lättare sagt än gjort å sluta..men det kan ju inte alla förstå..."det är väl bara å ge f*n i det" javisst.....*suck*

• LyckaJones

Jag har inga problem med att man vill prata med andra rökare om att det är svårt och jobbigt med rökningen.
    Man ska självklart få peppa varandra att röka så lite som möjligt!
    Men så uppfattade jag inte kommentarerna från er rökare tidigare i tråden, det var mer snack om att det är gott att röka tyckte jag.
    Men jag kan ha uppfattat er helt fel såklart.

• malin808

* LISALISA:Nej det är verkligen inte det lättaste att bara lägga dem. Men verkar inte som alla förstår det. Kan ju inte ha varit beroende av ngt....

* LyckaJones: Ta reda på fakta innan man biter...... Lättast så kanske.

Svar på tråden Tråd för oss rökare