Voluptueuse skrev 2007-04-04 01:34:24 följande:
"Ung och dum som sagt...så jag började igen ett år senare när graviditet och amning var avslutad och rökte fram tills i höstas, dvs i 8 år, dock med två lite längre uppehåll."Ahhaa, nu förstår vi... Beckah är helt enkelt så röksugen att hon måste avreagera sig på de som gör vad hon egentligen skulle vilja göra... Här är mitt råd: Köp ett paket lagom starka cigg, dra några riktigt djupa bloss och koppla av... När du väl har tillfredsställt abstinensbesväret slipper vi ev. dina påhopp i fortsättningen.
Hehe
nej du jag är inte det minsta röksugen, inte min bebis i magen heller och min stora pojke trivs ganska bra med att mamma inte stinker och inte riskerar att dö, eller döda hans kommande lillasyster
Men tack för...eh..."omtanken" att du tycker att jag ska dra några djupa bloss...det tycker du att min bebis förtjänar? som aldrig utsatts för en enda cigarett?
Jag bryr mig om andras ofödda barn, vill att de ska slippa cigaretter, du å andra sidan tycker att man SKA ge cigaretter till andras ofödda barn...märkligt synsätt. Förstår inte riktigt kopplingen heller?
Är jag röksugen och vill röka för att jag kommer in och berättar att rökning är farligt och att alla kan sluta? Vaddå? Skulle jag vara avundsjuk? Varför och på vad?
Ja som sagt...påhoppen i den här tråden är det nog inte JAG som står för