• Majspuree

Tråd för oss rökare

Tänkte att jag kunde starta en tråd för oss som röker eller har rökt under graviditeten. Man kan ju inte yttra sig i någon av trådarna här på fl om rökning då man blir anfallen av ett gäng pirajor.
    Självklart vet vi ju att det är fel att röka när man är gravid. Och dom flesta av oss vill INTE röka. Så jag tänkte att här kan man skriva av sig om man haft en jobbig dag, försöker sluta mm

OBS inga viktigpettrar göre sig besvär, vi vet att man inte ska röka!

• Svar på tråden Tråd för oss rökare
  • Majspuree

Superasstess: Blev en brio kombi. 3000kr för en helt ny med hjul. Inte så dyrt va?

• superasstess

Majspuree: Nej det vart det inte. Finns de som är dyrare, och om jag har fattat saken rätt så är en kombi vagn en sådan som är både ligg och sitt vagn!

• Paw Print

Gud vad det är tröttsamt med sånna idiotiska inlägg! Har man inte slutat hitils under graviditeten kommer man väl inte göra det bara för att nån hetsig idiot kommer in och kallar en barnamördare!

Här går det skit med rökningen oxå, är ju inte gravid än, men vet ju att rökningen påverkar min fertilitet mkt negativt. Lyckades iaf bli gravid förra månaden, men det blev tyvärr MF. Röker fortfarande lika mkt, känner att jag långt ifrån har styrkan att sluta. Speciellt när man nu, som ni säger, kan sitta på balkongen i solskenet! En stor kaffe och cigg i solen är njutning för mig! Hur ska man kunna avstå från det? Byta ut det mot en kaffe och bulle (som man gjorde som ickerökare) känns inte ett dugg lockande

• Majspuree

Precios Alva: Tråkigt att höra om ditt mf. Du ska se att du snart går där med magen i vädret. Jag fick oxå några mf innan det gick åt rätt håll. Vissa har nog bara den oturen tyärr. Snart ska du se har du en liten bebis i din famn som bara skriker, äter och bajsar

• malin808

* ebbaochannasmamma: Grattis på din dag idag!! Tog mig en cigg i solen o tänkte på dig!!
    Ja man har sj varit kärring i snart 7 år. Inte känns det lättare/bättre när man närmar sig 30 heller!!
    Usch.... bara 3 år dit!!

Nej nu ska jag ut i solen o gotta mig. Ta en kaffe o en cigg o bara njuta.
    Kanske får ta en runda med hundarna oxå.....

Ha det gött allihopa! Kram på er!

• Cinderellla

malin808:
    Jag blev superglad när jag såg den här tråden. Alla andra har ju sina trådar så varför inte vi liksom. Nä, detta är ju perfekt för oss som vill stötta varann i denna svåra stund. Så jag ä med dig

(¯`°?.¸ ღStolt mamma till Tova 051021 & plutt i magen, Bf 0704..ღ ¸.?°´¯)
  • Odine

Här är en till som ej lyckats sluta röka vare sig med dottern eller nu när jag väntar denna lilla är i v 31 nu,
    En kpp kaffe och en cigg på altanen låter redigt skönt, är hemma från sklan idag då jag känner mig rätt så vimsig i huvudet

• ebbaochannasmamma

tack för grattiset, det blev en skön morgon =)=) många ciggisar..hehehe... och sen har jag en tråd för dom som flaskmatar, där man har likasinnade för dom som är intresserade tänkte speciellt på dig thinner =)=)

• Thinner
    Ebbaochannasmamma, aha spännande Hänger gärna på! I helgen var mitt röksug ÖVERJÄVLIGT Hade goda vänner på middag & drack jättegot rödvin, hade SÅ lätt kunnat gå ut på balkongen och tatt ett bloss.....
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Nr 3 på väg

Kikar in lite... Här är en till som blossar!

Svar på tråden Tråd för oss rökare