Applemum, du har helt rätt i det du skriver, men anledningen till varför jag stör mig på det Bekah skrivit är att hon bara fortsätter att mala på om samma saker hela tiden till ingen nytta.
För det ÄR ju ingen som tagit till sig ngt av det hon sagt, all den fakta hon tar upp är redan känd av alla härinne. Trots att folk upprepade gånger bett henne sluta, fortsätter hon att mala på om samma saker. Det är mycket mer provocerande än vad denna tråd är och då leder det tyvärr ofta till onödiga påhopp och personangrepp.
Personligen anser jag inte att hon har utsatt ngn för direkt personangrepp, däremot verkar hon tycka att det är ofantligt roligt att reta upp folk, vilket bara är omoget.
Dessutom står det klart och tydligt i TS inlägg vad som gäller, ngn som Beckah bryter mot upprepade gånger. Hon får gärna vara med och disskutera om hon gör det i diskutionsform. Men det gör hon inte, hon bara drar upp fakta.
Jag är övertygad om att ifall vår tråd hade varit så olämplig och provocerande som ni påstår, så hade ngn av moderatorerna ingripit vid det här laget.