• Millan36

Nakenhet

Jag brukar ofta duscha o basta hemma på kvällen. Min son gillar också det och brukar hänga med. Det har han gjort sedan han var liten. Nu är han 12 år och jag märker att han tittar mycket på min "buske" och ställer ibland frågor om var han kom ut och vill titta lite. Jag har tyckt att det är ganska oskyldigt och har inte brytt mig om detta. Men nu får han ibland stånd och då känns det lite konstigt.
    Är det normalt?
    Har någon av er liknande erfarenheter ?
    Hur skulle ni tolka det ?
    Vore tacksam för era erfarenheter/Kram

• Svar på tråden Nakenhet
  • Snirkel

Vad han blir upphetsad av kan vi ju bara spekulera i men tydligen blir han det i samband med att han ser henne naken i alla fall. Jag tycker att det är lite konstigt att han visar att han får stånd... eller att han inte verkar dölja det i alla fall. Min son skulle nog brottas ordentligt med snasen för att dölja att han hade stånd om det fanns risk för att jag skulle upptäcka det. Tror att han skulle undvika att duscha med mig om han visste att risken fanns att han fick stånd i den situationen.

• K med lilla E

Jag lägger ner det här. Låt du din "lilla unge" undersöka din mutta och få stånd....

• Stjärnstopp
    Får rysningar när du skriver så K med lilla E, du få det ju att låta som en undersökning om någon.....
  • Millan36

Stjärntopp
    Jag duschar nästan alltid själv. Det är i samband med att vi bastar som han har kylt av sig i duschhörnet samtidigt som jag är där.
    Det är inte så att jag ber honom hänga med, utan går jag dit själv eller tillsammans med hans pappa så brukar han också komma dit.
    Hela familjen har alltid badat nakna och han gillar inte när jag har föreslagit att vi ska ha badkläder på oss.

• Millan36

Förlåt, Stjärnstopp skulle det vara. (Jag missade ett s i namnet)

• Jennamo

Jag förstår inte hur du kan tolerera att han beter sig så här mot dig. För mig känns det solklart att han vill vara naken med dig för att få spana in din kropp. Och att han blir upphetsad märks ju eftersom han får ståfräs.
    Jag skulle tycka att det vore väldigt obehagligt om min son skulle stå och titta på min nakna kropp med fullt stånd. Man kan ju bara gissa vad som rör sig i hans huvud, vad han skulle vilja göra.

• Stjärnstopp
    Ledsen Millan, önskar jag kunde säga ngt upplyftande, men det låter inte riktigt rätt när han inte gillar att ni ska ha badkläder på er ?????
    Då måste det ju betyda att han duschar med dig för att han vill titta på dig och jag tycker att det är fel. Detta är min åsikt o alla tycker vi vad vi vill, men hade det varit mitt barn hade jag blivit orolig. (och ska sanningen fram tycker jag att det är lite småsnuskigt) Hoppas ingen "hoppar" på en för att jag säger min åsikt, men alla är vi olika helt enkelt.
  • Malena E

Kan inte tänka mig att nån skulle hoppa på dig Stjärnstopp. Jag tycker att du framför din åsikt på ett vänligt och hjälpande sätt.
    Nåt för K Med Lilla E att lära sig kanske...

• K med lilla E

Jag tycker bara så oerhört synd om den här killen som har den första sexuella upplevelsen med sin mamma, för det är vad det här handlar om, och det tycker jag är väldigt kränkande för honom. Det borde vara som så att det han tänder på är en jämnårig naken tjej eller endast fantasier, men inte hans mamma.

Jag blir så himla upprörd för jag tycker att det här är väldigt på gränsen till incest och det är inte ok för mig. SORRY om jag låter hård men det är föräldrarnas ansvar att sätta en gräns och den här killen är faktiskt 12 år och inget småbarn och inget som man skall experimentera med. Och därför mår JAG illa när jag hör att vissa inte tycker att detta är något att "bry sig om", "bara lite spännanade". Detta är ingen oskyldig lek. Jag hoppas också att det här inte är på riktigt, utan en provokation.

Svar på tråden Nakenhet