Inlägg från: Stjärnstopp |Visa alla inlägg
  • Stjärnstopp

Nakenhet

Oj, här var det verkligen delade sidor. Sälv kan jag inte sätta mig in i detta då jag inte har
    ngt barn i den åldern ännu. Jag tror att du måste lita på dig själv vad som är rätt o fel.
    Tror många reagerar på att du skriver "
    han tittar mycket på min "buske" och ställer ibland frågor om var han kom ut och vill titta lite. Jag har tyckt att det är ganska oskyldigt och har inte brytt mig om detta. Men nu får han ibland stånd"
    Är man 12 år så är man ju könsmogen om vi säger så....klart han börjar att intressera sig för sådant....kanske bättre att köpa honom e bok som han kan titta i ???
    Om jag får en son som blir tolv så skulle jag inte duscha med honom..........
  • Stjärnstopp

Som Jennert skrev "när man är 12år gammal så är nog mamma och eventuell syster den/dom enda av det kvinnliga könet som 12åriga pojkar sett nakna"
    Jag skulle inte tro det så som samhället ser ut idag......Ledsen men flera av mina kompisar var inte oskulder längre när vi var tretton år gamla och då var det 15 år sedan.

• Stjärnstopp
    Kan det vara därför han vill att vi ska vara nakna i bastun ?

Vill han vara naken med dig i duschen??
    Är det din son som ber om att få gå in i duschen tillsammans med dig??
    Då skulle jag nog fråga varför?? Kan han inte duscha ensam?? Varför måste ni duscha tillsammans??
  • Stjärnstopp
    Får rysningar när du skriver så K med lilla E, du få det ju att låta som en undersökning om någon.....
  • Stjärnstopp
    Ledsen Millan, önskar jag kunde säga ngt upplyftande, men det låter inte riktigt rätt när han inte gillar att ni ska ha badkläder på er ?????
    Då måste det ju betyda att han duschar med dig för att han vill titta på dig och jag tycker att det är fel. Detta är min åsikt o alla tycker vi vad vi vill, men hade det varit mitt barn hade jag blivit orolig. (och ska sanningen fram tycker jag att det är lite småsnuskigt) Hoppas ingen "hoppar" på en för att jag säger min åsikt, men alla är vi olika helt enkelt.
  • Stjärnstopp
    K med lilla E
    Har jag missupfattat ngt? Var det inte du som skrev att du tyckte han kunde undersöka sin mamma o få stånd??
    För om du känner som du nu skrivit i ditt sista inlägg så håller jag med dig totalt!!!
  • Stjärnstopp
    Malilah:
    Han vill ju duscha naken!!! med sin mamma o blir besviken när de ska ha kläder på sig?????
    Det tycker jag inte är ok när man är 12 år gammal.....jag förstår inte er som tycker att det är ok.....?????
    Det är ju perverst!
  • Stjärnstopp
    Håller med Evangeline...och förstår inte er som uppmuntrar henne, vad är det för fel på er??? Blir ledsen av att man kan tycka att det är ok Gråter
  • Stjärnstopp

Håller med dig Snuttan!!!!

Svar på tråden Nakenhet