• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (*)

Har inte så stora erfarenheter på det området.
    Jag var på en fest och efter ett tag började en tjej stöta på mig, jag är inte lesbisk men bleev ändå lite småkåt. Vi började väl flörta lite och såsmåningom blev det lite hångel. Vi skulle båda sova över hos samma killkompis och när vi var på väg hem till honom så bestämde han att vi skulle basta och väl i bastun uppmuntrade han oss att fortsätta och rätt snart blev han delaktig i en trekant

• Anonym

Jag och en tjejkompis sög och runkade av 4-5 killar i klassen på klassresan i 9:an. Det var en sanning och konsekvens som spårade ur... Rätt häftigt att tänka på det nu, många år senare.

• Anonym

haft en trekant med 2 killar samtidigt som 3 andra killar tittat på och filmat med en mobil :P

• Anonym (Bläää...)

Jag och mannen har alltid testat ganska mycket sexuellt, men det värsta var nog när vi skulle testa golden shower.
    Vi la oss i duschen, men avbröt ganska omgående, för det kändes heltokigt, men helt klart det mest kinky jag testat.

• Anonym (?)

Måste bara fråga... Vad är golden shower?

• Nea76

Jag vill höra mera!! Själv känner jag mig väldigt torr i dessa sammanhang!! Inspirera!! :D

• Anonym

Jag ahr haft sex i butiken där jag jobbar. Bakom disken.. Ja, butiken var tom just då men när som helst kunde det komma in kunder plus att de på gatan utanför kunde se oss. Men det hindrade inte oss utan han drog ner mina byxor och tog mig bakifrån..

• Anonym (C)

Bara lite kinky bondage med min egen snubbe. Aldrig flera eller någon tjej inblandad tyvärr, skulle vara kul att prova

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort