• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym

vad alla verkar vara kinkiga, roligt att läsa!

tyvärr så har man det rätt trist själv...var gammalmodig av mig tills jag träffade maken. Nu är jag vild och vill verkligen expermintera men maken är så tråkig ...

• Anonym (Mr nice guy)

Skulle fixa mat åt min dåvarande flickväns syster en dag. Hon var 15 och skulle komma och äta hos oss efter skolan.

Jag runkade och sprutade i ett litet glas. Ställde det på bänken tills maten var klar. Blandade i min sperma med hennes mat.

Hon åt upp alltihop. Tackade artigt för maten gjorde hon också. Glad

Hade även en flickvän som alltid sov naken. När hon låg på sidan brukade jag slicka henne i rumpan samtidigt som jag runkade.
    Underbart att låta tungan leka där, och låta den trycka lite lätt ibland mot öppningen.

• 100kgpappa

Haft sex i vattnet inte så långt ut från resten av folket som badade/satt på stranden.
    Sex på stranden när folk gick förbi en bit bort utan att fatta.
    Smekte min tjej till orgasm inne på bion.
    Blivet avsugen när vi kört bil
    Sex i en lastbilshytt under en fest
    Sex med andra par, inklusive tjejsex, analsex och dubbelmackor.
    Bundit fast armarna på frugan, sen tagit henne hårt analt samtidigt som jag tryckte ner huvet på henne i sängen. Hon gick igång på det som fan, kändes rätt kinky.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Drömmande)
    B i t c h skrev 2007-01-04 22:23:55 följande:
    de va min dåvarande sambo somn ordnade denna underbara upplevelsen till mig...... de enda jag visste de va att jag skulle bege mig ut prick 22,00 o jag fick vilken stig jag skulle gå på ...... usch som de pirrade jag va livrädd blandad med förväntan.... Uppkötande kommer en skåpbil o 5 killar i rånarluvor kommer ut o kastar in mig bak i bilen... Binder fast mina händer o ögon .... sen hör jag vara typ hur vi kommer in i en stor lokal tomt o ekande lixom..... Sen jaaa då blev jag våldtagen alla alla fem o givetvis försökte jag "rymma" då kjag e UG o de hela va BDSM relaterat.. rymma skulle jag ju aldrig försökt eller jo menar jag smisk o rejält uppknullad blev jag av min sambo ( visste inte vem av dom han va) o hans fyra "polare" va i lokalen hela natten o guuud vad underbart.. mot morgonen försvann dom andra ( vet än idag inte vem dom är) jag o sambo somnade tillsammans o jag bara kände sån underbar känsla.......

Underbart helt enkelt
    Vilken häftig upplevelse. Den får du gärna berätta mera om. Varför inte skriva en liten novell? Om du nu fortfarande är aktiv här, såg att inlägget var ganska gammalt. Hur gammal var du själv när detta hände? Provat igen?
  • DeeAss

Spännande läsning! Flört

Tänkte dela med mig av en del av mina kinkyupplevelser;

Har blivit påsatt av min fru med en strap-on vid några tillfällen. Underbart skönt att få en riktig prostataorgasm.

Har haft trekant vid två tillfällen där jag varit en av de två killarna...

Har haft camsex med en okänd kvinna vid ett flertal tillfällen, blev god vän med henne via nätet efteråt.

Har luktat i åtskilliga trosor och onanerat. Älskar det!

Det var ett litet axplock av mina kinkyupplevelser. :)

• Anonym (Nettan)

Läste den här tråden och det var spännande att läsa om kinky saker folk gjort! Skrattande Så tänkte väcka den lite...

Var med ett gäng kompisar och satt och drack och hade kul. Det var jag, tre tjejer till och fyra killar. Killarna satte på en porris och vi satt och snackade om allt möjligt men såklart blev det mer och mer snack om sex och så. Det blev lite som "sanning och konka" efter ett tag, men mest sanning, och det handlade nästan bara om sex. Vi fick veta att killarna brukat runka tillsammans när de var yngre, och jag och min bästa kompis avslöjade att vi brukade ha sex. Hur det nu blev så vet jag inte, men det slutade med att jag och min kompis hade sex där framför de andra, och killarna runkade. Det vart helt crazy, och vi har inte pratat om det sen...

• Anonym (Häftigt)
    Anonym (Nettan) skrev 2021-06-10 10:15:58 följande:

Läste den här tråden och det var spännande att läsa om kinky saker folk gjort!  Så tänkte väcka den lite...

Var med ett gäng kompisar och satt och drack och hade kul. Det var jag, tre tjejer till och fyra killar. Killarna satte på en porris och vi satt och snackade om allt möjligt men såklart blev det mer och mer snack om sex och så. Det blev lite som "sanning och konka" efter ett tag, men mest sanning, och det handlade nästan bara om sex. Vi fick veta att killarna brukat runka tillsammans när de var yngre, och jag och min bästa kompis avslöjade att vi brukade ha sex. Hur det nu blev så vet jag inte, men det slutade med att jag och min kompis hade sex där framför de andra, och killarna runkade. Det vart helt crazy, och vi har inte pratat om det sen...

Det lät riktigt häftigt. Var det tändande att se att killarna runkade eller tyckte ni det var äckligt? Kom någon?
  • Anonym (norrmannen)

Inte så spec. kinky kanske, men Gud vad porrigt det kändes när jag satte på min kompis morsa (52) som 24 åring. För första gång att få bara sptuta och njuta. Satan vad eggande och hetsande det va. Jag bara kom och kom, fan veta hur många gånger. Hennes hejdlösa njutning tände mig, och tvärtom.  Jag ljuger inte, hon skrek och grät i njutning och extas.  Lagom berusad, men inte full.  Jag behöll hårdheten, och behövde bara en micropaus.

Glömmer det aldrig, även om det är över 30 år sedan. 

• Anonym (BS-Man 61)

Hade sex med grannfrun när hennes man var bortrest på jobb. Wetsex - tog emot.
    Köpt sex av en 16-årig tjej. Elev på skolan där jag jobbade. Skolavslutning för 15 år sedan.
    Haft sex med en av mina elever på SFI (Tjej från Nigeria 20 år)
    Gaysex med en jämnårig man, båda klädda i stayups, på en lärarkonferens. Kollade porr och sög varandra.

• Mr K69

Med exet mot bakluckan på bilen efter E4 utanför Sundsvall för en herrans massa år sedan. Hade backat av vägen så det syntes bara lite lagom från vägen. Skrattade efteråt då hon sjönk ner och jag sa att hon skulle akta dragkroken, den var infettad

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort