• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (Nettan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-06-21 11:02:03 följande:
    Fan vad spännande. Nu blir man ju nyfiken på att få höra lite mer om hur det gick till, vad ni gjorde och så?
    Tja... Det ena gav lixom det andra. Vi pratade som sagt om sex och så, och frågade frågor man annars kanske inte vågar ställa, och svarade på frågor man annars inte skulle vågat svara på. Vi hetsade som varann till mer och mer. Först ville killarna att vi skulle kyssas och sen ville de se mer och mer. Vi sa att de skulle de få om de vågade runka och det vågade de så... Tungan ute Ja det slutade alltså med att jag och min kompis hade sex. Slickade, fingrade, gnuggade... ja... Vi vågade till och med leka med rumphålen så de såg, och det trodde jag verkligen aldrig vi skulle vågat visa, men men...Skäms
  • svenskitelge

Lånat ut min fru till en annan. 
    De åkte iväg i hans bil och jag hörde via tfn när de knullade. 

• Anonym (X)

SM med ett ex som ville bli dominerad och piskad. Jag hade korsett, lårhöga stövlar och handskar. Jag gillade outfiten men vill hellre bli dominerad själv, vilket jag tyvärr inte har fått uppleva än.

Utomhussex några gånger, varav en på en strandpromenad med stor risk för upptäckt. Det var inte medvetet, vi kunde bara inte hejda oss.

Fast det märkligaste jag har gjort är nog att visa upp mig på en camsex-sida. Jag visade inte mycket utan hade bara sexiga kläder, urringade spetstoppar och supekorta kjolar etc, men av någon anledning gick jag igång på kommentarerna och dricksen som trillade in. Jag tog aldrig ut det i pengar men det var nog en hel del. Jag hade camsex med några män privat utan att visa ansiktet och ?träffade? samma män flera gånger som en skruvad nätrelation.

Det är märkligt för att det är så olikt mig. Jag uppfattas nog som rätt präktig, har inte haft ONS eller kk och är inte så erfaren. Det var som ett dubbelliv och jag hade återkommande fans på sidan ha ha.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (P)

Jag sög av min man på bussen precis i början när vi hade träffats (han är flykting från Syrien och jag Svenska). Jag skulle till jobbet och han till arbetsförmedlingen. 
    Sen har vi väl gjort lite andra mer vanliga sex grejer som att knulla i hans kompis bil, i skogen osv.

• Anonym (Mister Lava Lava)

sex med tjejen (ex) i samma rum som 15 andra par på en swingersklubb bland annat. En annan tjej sög av mig i en bubbelpool på ett vattenland, hon var imponerande bra på att hålla andan och ta den djupt samtidigt.

sugen på att ha sex i ett publikt skyltfönster bara iklädd ansiktsmask. Kanske blir av någon dag

• Noctem

Ja, alltså...detta tycker jag själv inte var kinky, men helt klart en kul upplevelse:

Jag tror inte jag var mer än 16-17 år, hade varit tillsammans med min dåvarande i 2 år, det andra längre förhållandet jag haft...det höll i sju år.
    Hur som, så hoppade vi av tunnelbanan. Det var sommar, varmt och skönt ute, soligt...Min dåvarande var snygg, faktiskt till och med SÅ snygg att hon knäckte Xtra som fotomodell. Hon bar en kjol som räckte ned till halvvägs på låren, en topp, lr tank-top kanske d heter?? Där magen syns.. Det var 1 station utomhus, där folk ofta bytte till annat tåg, så man kom till "sin" station...längst bak, lr ned på perrongen, var det bara en stålgrind, med vanligt metallstaket över, en dörr för rallarna, ni vet om ni sett det. En lyktstolpe, en grön plastbytta till sand. Klockan var rusning, vi sa inget till varandra, bara kysstes lite, lutade henne mot metallgrinden och tänkte "vad fan!!". Så jag bara vände henne om, öppnade upp mina jeans, vek hennes trosor åt sidan o lirkade in kuken i henne. Knullade henne inte skithårt, utan mer "diskret" så att säga, och när man står nära spåret hör man att nästa tbana e på väg in, sen såg jag tåget komma in på perrongen. Fullpackat, rusning som det var, men vi försökte bara att låtsas som vi bara höll om varandra. När tbanetåget lämnade stationen, o jag snabbt tittade att ingen var "jättenära" ökade jag takten igen. Avslutade i henne, vek tillbaka trosorna, stoppa in kuken igen och stängde diskret byxorna... Vi pussades o höll om varandra lite till, tills vårt tåg kom in, och vi hoppade på o åkte hemåt. Men vad jag minns så pratade vi ej mkt om den ggn, lr ett par liknande tillfällen senare... Men det var väl det mest offentliga jag gjort. Men var ju så ung, har haft mer kinky med äldre kvinnor när även jag varit äldre också... Då är man ju bara glad för all sorts sex man får. T.o m det sämsta knullet är bättre än inget, så var det länge sen jag tyckte... har tackat nej många ggr, till krogragg, för att det är "inte värt det"... 
    Men, det kommer nog fler gånger i livet, och kommer nog ej tacka nej till mkt mer vidare om man får frågan om, så man har iaf minnen att se tillbaka på ;)

• Anonym (P)

Hahaha ironiskt att folk tryckt tummen ner på min kommentar. Avundsjuka eller? Skratt 

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort