Ja, alltså...detta tycker jag själv inte var kinky, men helt klart en kul upplevelse:
Jag tror inte jag var mer än 16-17 år, hade varit tillsammans med min dåvarande i 2 år, det andra längre förhållandet jag haft...det höll i sju år.
Hur som, så hoppade vi av tunnelbanan. Det var sommar, varmt och skönt ute, soligt...Min dåvarande var snygg, faktiskt till och med SÅ snygg att hon knäckte Xtra som fotomodell. Hon bar en kjol som räckte ned till halvvägs på låren, en topp, lr tank-top kanske d heter?? Där magen syns.. Det var 1 station utomhus, där folk ofta bytte till annat tåg, så man kom till "sin" station...längst bak, lr ned på perrongen, var det bara en stålgrind, med vanligt metallstaket över, en dörr för rallarna, ni vet om ni sett det. En lyktstolpe, en grön plastbytta till sand. Klockan var rusning, vi sa inget till varandra, bara kysstes lite, lutade henne mot metallgrinden och tänkte "vad fan!!". Så jag bara vände henne om, öppnade upp mina jeans, vek hennes trosor åt sidan o lirkade in kuken i henne. Knullade henne inte skithårt, utan mer "diskret" så att säga, och när man står nära spåret hör man att nästa tbana e på väg in, sen såg jag tåget komma in på perrongen. Fullpackat, rusning som det var, men vi försökte bara att låtsas som vi bara höll om varandra. När tbanetåget lämnade stationen, o jag snabbt tittade att ingen var "jättenära" ökade jag takten igen. Avslutade i henne, vek tillbaka trosorna, stoppa in kuken igen och stängde diskret byxorna... Vi pussades o höll om varandra lite till, tills vårt tåg kom in, och vi hoppade på o åkte hemåt. Men vad jag minns så pratade vi ej mkt om den ggn, lr ett par liknande tillfällen senare... Men det var väl det mest offentliga jag gjort. Men var ju så ung, har haft mer kinky med äldre kvinnor när även jag varit äldre också... Då är man ju bara glad för all sorts sex man får. T.o m det sämsta knullet är bättre än inget, så var det länge sen jag tyckte... har tackat nej många ggr, till krogragg, för att det är "inte värt det"...
Men, det kommer nog fler gånger i livet, och kommer nog ej tacka nej till mkt mer vidare om man får frågan om, så man har iaf minnen att se tillbaka på ;)