• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • B i t c h

asg så kul med folk som inte "fattar"

Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • Anonym (farfar)

Ja, de är min riktiga farfar,, O nee han lever inte idag, tyvärr. :(

• B i t c h

Go Farfar

• Anonym (farfar)

Vem fan är de som skrivet i mitt namn?? lägg av me de..

• Anonym (farfar)

Men du, anonym , skulle man inte skriva om sina lite kinky saker, o de där tyckte ja verkligen hörde dit,, O eftersom ja va me på de, kan de ju knappast va ngt ja anmälde eller hur??

• Anonym (farfar)

jag tror inte att ni e k ta nog f;r att f;rstst[___

• B i t c h
  • Anonym (farfar)

n'de klar t k[t a har ingen varit, kanske d'rf[r de inte f;d s[ mga barn kanseke! men k;r [] livet e kort

• Anonym (olagligt)

Jag kan inte se det som rätt på något sätt!!!
    Det handlar om ett gravt brott!! Pedofili är inget att skämta om!! Samma sak gäller incest!!!

Bitch: jag tror du förväxlar fantasier och sexuela drömmar och upplevelser med äldre män med något helt annat!! Dessutom skrev det att "Då han låg o vila i soffan så gick ja o la mig breve, helt oskyldigt, hade väl la aldrig tänkt tanken förr..." låter inte direkt som det var personens önskan att detta skulle hända och att det roligaste är att personen för att skydda sig själv övertygat sig om att den tyckte om det...
    har själv blivit våldtagen (och nej det är inte så sexit som en rape fantasi kan vara) och försökte först intala mig tt jag tyckte om det och när det inte gick lyckades jag tillslut intala mig att det aldrig hänt!!!Fick til slut hjälp att komma över det!
    Man måst lära sig skilja på fantasi och verklighet...lek och realitet...
    "Rape game" ok.. våldtäkt INTE OK!!!
    Fantasier och lekar inom "age play" ok... ha sex med sin farfar eller annan VUXEN när manär 14 INTE OK!!!

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort