• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (älskar sex)

bitch
    du har fått gb-inlägg

• Anonym

får jag bara fråga alla kissexare hur det egentligen funkar? är det den kinkykänslan innan själva pinkandet som ni går igång på eller just själva pinkandet/bli pinkad på?
    själv minns jag med fasa de tillfällen man kissat på sig - gud som det sved på låren. svider det inte?

kissex är absolut inget för mig men hoppas någon kan stilla min nyfikenhet. :)

• Anonym (älskar sex)

jag tänder inte på kissandet och har aldrig blivit kissad på
    däremot skulle min kille kissa i mig och han blev så kåt så han sprutade istället.

• B i t c h

de va min dåvarande sambo somn ordnade denna underbara upplevelsen till mig...... de enda jag visste de va att jag skulle bege mig ut prick 22,00 o jag fick vilken stig jag skulle gå på ...... usch som de pirrade jag va livrädd blandad med förväntan.... Uppkötande kommer en skåpbil o 5 killar i rånarluvor kommer ut o kastar in mig bak i bilen... Binder fast mina händer o ögon .... sen hör jag vara typ hur vi kommer in i en stor lokal tomt o ekande lixom..... Sen jaaa då blev jag våldtagen alla alla fem o givetvis försökte jag "rymma" då kjag e UG o de hela va BDSM relaterat.. rymma skulle jag ju aldrig försökt eller jo menar jag smisk o rejält uppknullad blev jag av min sambo ( visste inte vem av dom han va) o hans fyra "polare" va i lokalen hela natten o guuud vad underbart.. mot morgonen försvann dom andra ( vet än idag inte vem dom är) jag o sambo somnade tillsammans o jag bara kände sån underbar känsla.......

Underbart helt enkelt

• Anonym (älskar sex)

fan vad avis man blir....skulle också vilja testa det

• Anonym (J)

Haft sex i ett litet tvåmannatält...Vi var fyra i tältet men bara vi två som hade sex...

Haft sex i omklädningsrummet på jobbet..

Skulle vilja prova med stearin...känns så hett!

• Anonym

anonym (älskar sex):
    kissad inuti murran? svider inte det? iiiihhhh... ,)

• Anonym (älskar sex)

nej jag blev ganska tänd på det...

• Anonym (värst?)

Bakbunden, tröja över huvudet och med hemmagjord sexleksak bestående av morot i analen fasthållen av en gördel av rep runt magen, piskad på rumpan med linjal, tagen bakifrån. Stönade högt så grannarna kan inte ha missat nåt öht. Skööönt! Hade massor av knäppa sexlekar med denna kille. Han gillade också att ge mig "lavemang" med duschen och att se på när jag kissade. Inget som var min grej direkt men alltihop var så vansinnigt och kul så jag skrattade mest hela tiden och fick våldsamma orgasmer.

• Laurin

TessanS; av ren nyfikenhet så undrar jag ändå hur 17 du lyckades ha sex i en renault5??

Har själv ägt en sån bil, men aldrig kommit på tanken att ha sex i den, den var ju så förbaskat liten...haha..

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort