• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (älskar sex)

jag har haft sex inför folk, blivit fistad, haft trekant med 2 killar, haft tjejsex, blivit dubblad, sugit av en kille i bilen, haft sex på skolan på gymnasiet, m.m m.m

är bara 23 så kan nog klassa mig som erfaren

håller just nu på att leta efter ett annat par att ha lekar med

• Anonym

Det värsta var nog ändå när jag sög av en lärare på gymnasiet. Han hade världens minsta snopp och jag fattar inte att jag kunde hålla mig för skratt. Att ta in hela i munnen var inga problem alls. Rätt var det var började han stöna och väsa *gud i himlen, gud i himlen", sen kom satsen. Fick betyget MVG så här i efterhand tycker jag att *affären* föll bra ut för mig....

• Anonym (den rara)

TS: oooo shit va kinky, hi hi

här kommer några jag gjort..

när jag åkte roslagsbanan en gång så satt det en snygging några säten bort, jag gick bort till honom, satte mig gränsle över honom och så började vi hångla,han var bara 16 år,hi

kn*lla med värsta snyggingen på en stor fest i London mot en glas dörr, på andra sidan stod två vakter och gapa..

måste göra nåt kinky med min man snart, vi hade anal sex för nån vecka sen och det var rätt kinky tycker jag, och det tände verkligen liv i förhollandet, vi har haft sex varje dag sen dess så nu är det dags för nästa kinky grej!

• Anonym (smiskan)

Träffade en kille en kväll.Jag följde med honom hem och blev `smiskad´.....Härligt!!Mina skinkor var röda efteråt

• The Man

I ett av mina tidigare förhållanden så hade vi sex på en allmän badstrand tidigt en morgon och en meter bredvid nuppade våra kompisar samtidigt. Det är nog det mest kinky jag upplevt ännu så länge, o frågan är om jag över huvud taget någonsin kommer att få uppleva nåt "värre"...

• Nea76

Jäklarns, jag ligger ljusår efter!! Sex i en liten Renault 5 har jag ändå lyckats med, och utomhus såklart...men det är ju ingenting jämfört med era erfarenheter. Måste få gubben till lite mer kinky sex...tyvärr är jag nog mer galen än vad han är. :D

• Anonym

Hur gör man när man har trekant? Har aldrig förstått!! Känner mig jättedum, men jag vet ärligt inte. Om man som tjej har med antingen två killar eller en tjej och en kille. Hur och vad gör man. Intressant!!

• Anonym (älskar sex)

när jag och min kille hade trekant med en kille till så red jag min kille och den andra körde analt samtidigt...
    mycket skönt

• B i t c h

*anonymknull i park
    *Dogging
    *BDSM fester i köpenhamn

Men de mäktigaste haf vatt med om måste ändå vara : Bortrövad o våldtagen testa de så jävla häftigt..

om intresse finns lämnar jag gärna DETALJER

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort