• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (lillan)

Jag har blivit smekt under en filt hemma hos mina svärföräldrar av min kille. Jag kom... När min svärmor satt i fotöljen bredvid.

Sen har jag haft sex i vattnet ute på en ö när en kille kom förbi och tittade på oss från fastland( det var inte så långt till ön i sjön från fastlandet).

Sen har jag haft sex på altanen med massor av bilar som åkt förbi på en bänk.

hmmm sen har jag nog gjort några roliga saker till=).
    Men det tar vi en annan gång

• Anonym

Jag har haft med kökschefen på Riksdagen.... På diskbänken... I linneskåpet... i omkädningsrummet... i en taxi....

• Anonym

Haft tejp för ögon och händer, och blivit kissad på... i badkaret dock. Legat naken på gräset på svärmors tomt (hon var borta) och blivit kissad på av samma herre. Det är väl det mest porrigaste...:) Var mer porrig tidigt i förhållandet.

• Anonym

Haft sex brevid ett annat par.
    Lite smek o kyssar med andra paret men inte partnerbyte.
    Coolt. Vi ska göra om det och då även p-byte.
    Ser fram emot att se min partner njuta med en annan så jag kan se det.

• Anonym

Jag har haft trekant med en kille och en tjej.

Jag har haft sex i ett källarförråd när det när som helst kunde komma nån.

Fan, nu blev jag kåt av att läsa alla inlägg.

• Anonym

Sex med ett annat par som såg på är nog det porrigaste jag kan komma på.

• Anonym

haft sex i en bio med folk i samt på en strand och att inte förglömma i en tvättstuga.

• Anonym (ops)

Hade sex på en parkbänk i en park och på en hage som låg bredvid en väg.En bil tutade,kul.

• Anonym

Träffade en kille på en fest och vi gick ut för att ha sex. Hans flickvän var kvar inne på festen och misstänkte inget. Sen när killen kom så sprutade han mig i ögat, jag tänkte inte mer på det, var full..så jag gick tillbaka till festen och gick där omkring med sperma i ögat hela kvällen...nice..inte så kinky kanske men nu när jag tänker på det låter det ganska skoj..

• Anonym

Har haft sex i utsiktstornet i slottsparken (göteborg)

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort