Så mycket kinky man har hunnit med på 45 år! :)
Nu för tiden så delar jag och frun på de kinky upplevelserna! Hon gillar att ha rollspel där hon blir uppläxad och ?straffad?, så det öppnar ju upp för allehanda porriga situationer. Jag älskar att göra porriga saker med henne, och vi har för länge sedan inkluderat en kompis i lekarna.
När hon år på humör att vara lite olydig så ser vi det direkt, och vi brukar klä av henne när hon behöver smiskas och genomföra sexiga uppdrag åt oss. I bilen, i skogen och så klart hemma.
Sist för ett par veckor sen så fick hon gå naken de sista 200 meterna när vi druckit vin hos några kompisar, och efter alla smekningar så var hon redan slampigt kåt och våt när vi kom in genom dörren. Vi band henne stående i hallen och knullade vettet ur henne direkt.
Den mest kinky delen av det var att hennes tjejkompis kom förbi, och gick så klart rakt in i hallen. Där står frun med ögonbindel och händerna bundna i hatthyllan och blir knullad?
Blev pinsamt några sekunder, men hon log bara och gick hem till sin man igen medans vi flyttade frun till köksbordet? De har haft en del att prata om sedan dess och hon har tydligtvis bara varit avundsjuk och velat höra om vad vi brukar göra med henne.
En av våra favoriter när vi är själva är att ha sex på ovanliga ställen, och det har blivit många med åren, tält, skogsvägar, jakttorn, hissar, konferensrum, swingersklubbar, flygplan, tåg eller bara bredvid ett kompispar på en gräsmatta en sommarkväll.
Vi älskar båda när vi är i modus att göra kinky saker.
En av de mest kinkiga sakerna jag gjort var för 150-20 år sen, när jag och en kompis runkade framför 2 tjejkompisar och min fru efter att ha vi förlorat ett vad. Frun instruerade oss i detalj tills vi sprutade framför dem, och vi fick order om att öka och minska takten så att vi kunde tajma att komma samtidigt. På den tiden så var frugan lite dominant, och det kan jag sakna lite grann även om jag helst dominerar henne.