• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • B i t c h
    åhhh fan vad häftigt,   my kind of stuff
    Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • Anonym

Din riktiga farfar, lever han idag då?

• Anonym (Jag)
    nu kommer du få skit
    men skit i de, de e bara o njuta
  • Anonym (bläää)

farfar????? farfar? din riktiga farfar?? fyyyyyy

• Anonym (Jag)
    ähh jag tycker de e kinky o lovely
  • Anonym

har 2 gånger haft tre kant...den ena var med en gammalkk och hans kompis andra med två jag mötte på krogen...

Anonym(farfar): Hmm vet inte riktig vad man skall tycka om detdu skrev...det var incest..och pedofili..något som faktiskt är olagligt...Call me crazy men jag tycker det borde vara nått som du anmälde och fick hjälp med istället för att skriva på en sån här tråd...

• B i t c h

men nu e de så här : Är man båda med på det, då är det inget fel.. de e bara o njuta

• Anonym (bläää)

neeej! jag håller inte med bitch! Inte när man e 14 år inte!!!

• B i t c h

klart, jag va kåt som ett odjur när jag va 14, men iofs inte inom familjen , men jag ser inget fel i de om alla e med på de

• Anonym (farfar)

n' de va egentligen min grannne @janne @ men han me o v'xa upp o ja va kvar i min drom om starlet v'rlden osv , men jag e kvar i min varld om det som kanske kan bli en gpng

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort