• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • B i t c h

wiiiiiiiiiiii

Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
  • Anonym (olagligt)

farfar: Lyd ett råd... prata med någon... kan förstå att du idag blir kanske upphetsad av tanken... men i längden håller det inte... det var en familje medlem som gjorde något som inte är rätt mot dig... hur du än vänder och vrider på det... kroppen går inte at bestäma över och k*ta känslor och så vidare kan man få även om man inte är med på det mentalt sett...

• Anonym (farfar)

bitcvh jag tror inte att ddom fattant vad ud skrivker!

• Anonym (farfar)

personen som skriver inlägg i mitt namn, kan ju ta o lära sig att stava innan de kommer o lägger sig i!!

• B i t c h

ähh skit i de,

• Anonym (farfar)

JA, ingen ide,, :D

De är bara du o ja, Bitch, som fattar. hehe =)

• B i t c h

• Anonym (farfar)

de e inte s'kert va menar du egentligen, kan ja inte stava gycker du__, e ja mindere v'rld d[----__---

• Anonym (farfar)

Vad då inte säkert?? Nej, du kan verkligen inte stava, man fattar ju inte va du skriver ibland.. Ja..

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort