• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • gladlouise

när jag och min nuvarande pojkvän åkte buss i grekland så blev vi båda lite kåta..
    bussen var fullsatt så det satt folk framför jämte och bakom..:)
    min kille drog ner sina byxor och jag lutade mig över och sög av honom..haha killen framför oss försökte tjuvkika :)

• pete69

Okej nånting jag vågar berätta då:

älskade på djurgården, vi gick lite åt sidan men det fanns ingenstans att gömma sig riktigt och folk som passerade såg förmodligen vad vi höll på med.

En annan gång var vi på en badstrand med min frus vuxna systerdöttrar så vi gick ner i vattnet och gjorde det där. Att min fru guppade lite upp och ner berodde givetvis på vågorna

En av de mest pinsamma gångerna för mig var när vi sov i en sommarstuga och i samma rum som min syster och hennes man. Försökte stoppa min fru men det var helt omöjligt. Hämnades iofs sen hos hennes familj i Turkiet och de är troende muslimer och vi var inte gifta då, haha. Hmm, vågar jag verkligen posta det här, jo jag är ju ändå rätt anonym...

• Anonym (Tss)

Sparar denna tråd.. kan ju alltid få massa tips

• Anonym

offentlig pisksession inför en massa främlingar
    jises vad jag njöt och min rumpa var lila en vecka efteråt

• Anonym

dominerad och smiskad med läderbälte, ridpiska och händer. och stryptag. var kåt och alldeles blå i två veckor.

• plast killen

fistat en tjej i båda hålen samtidigt...

• Anonym (Mm)

Jahaja...

Ja sex lite här och där där andan fallit på.. I bilar, hissar, ute etc

Bondage på båda parter. Roligaste var een dejt som jag band fast och satte ögonbindel på och gav lite behandling - då han säger -du lämnar mig väl inte såhär? *s*
    Smisk är en höjdare, leksaker kan vara roligt.. Latexlakan och en jäkla massa olja är fantastiskt (dock inte för håret ) Ja *hm* det finns massor men det var ett axplock..

• Anonym (I alla hål)

När jag var 16 och var på väg hem ifrån grönan en sen fredag kväll, såg jag tre killar i t-banan, de va väl runt 30. Kände redan då att jag var lite små kåt. Det var inga andra där och de började genast prata ganska högt, tyckte att de verkade spännande så jag hälsade. De kom fram och började prata med mig, då den ena killen började smeka mina bröst. Blev genast ordentligt kåt. De andra två började sedan klä av mig. Stod där helt naken, fasen så spännande det var. Den ena killen tog fram sin mobiltelefon och stoppade upp i mig, den vibratorn kommer jag aldrig att glömma. De pullade mig och jag sög som aldrig någonsin, det kanb man kalla k*k. Det slutade med att inte ett enda hål var orört, har aldrig varit med om någonting mer upphetsande.

Den här händelsen fantiserar jag ofta om när jag onanerar...

• B i t c h

mm visst e det underbart, rapelekar e jag sjukt inne på nu, hade sex med en kåt jävla gubbe häromdan,  fy fan vad stryk jag fick ta emot, fortfarande MYCKET märke

Jag är inte som du...... VIlken tur för dig.. eller otur ... välj själva =)
Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort