• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym (njutaren)

Jag har haft sex på massa olika ställen.

En av favoriterna var på en fest. Massor med folk och jag satt i min sambos knä, kände hur kåt han blev.
    Hade kjol på mig och han kom in i mig.
    Det var svårt att ta de lugnt

En annan är på balkongen bakifrån (vem som helst kan ha sett.
    Sedan utanför vårat hus under ett stort pilträd.

• Anonym (minnen)

Hmmm, måste varit de FÅ ggr mitt ex gav mig golden showers. Inte så porrigt men väldigt kinky.

• Anonym (87:a)

jag sög av min kille i hans bil,den stod parkerad vid ett bostadsområde,med bilar som körde förbi...hehe

• Anonym

Hahaha, rolig tråd.. Trekant med två killar, sex längst uppe i kanästornet, lite exhibionistisk sex på nudiststränder.. The good old days

• Anonym

jag o min kille hade sex i skuffen på hans kombi.

Resten av bilen var full i folk

• Anonym

vi var på en naken strand kåta som fan så vi kunde inte hålla oss trots att det satt en naken gubbe en bit i från och stirade på oss fan vad kåt man kan bli ibland

• Pallas

Stearinsex var rätt kinky, och så är jag med i tiotusenmetersklubben.

• Anonym

Att bli kissad på med tejp för ögonen och runt händerna naken på en tomt och i badkaret tycker jag låter så fruktansvärt nedvärderande och kränkande, att jag inte kan förstå hur ngn kan tycka det är porrigt. Helt galet!! Att du ens vill delge den erfarenheten här på forumet.

• Anonym

Jag har med ett ex haft sex i samma säng som hans kompis låg i och onanerade. Vi hade sex i skogen i bilar, på stränder, you name it...

På en fest en gång hade jag sex med en gammal klasskompis inne på en toalett och säkert 10 personer stod och tittade på. Jag brydde mig inte mycket just då, men det blev jobbigt efter...

Min nuvarande och jag gillar att leka lite med piska ibland (jag dominant). Det är verkligen härligt (men man måste vara väldigt lyhörd)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag leker med hans rumphål och har tom använt en "strapon" på honom! Det kallar jag porrigt!

• Anonym (Kul)

Men herregud man får väl berätta själv vad man vill. Vad ska du lägga dig i vad andra gjort för??? Finns många som tänder på sånt (även om jag inte gör det själv

Det mest kinky jag gjort i sex väg är att jag hade sex med min arbetskompis och en kille som hon raggat upp på Vilda webben. Vi hyrde ett hotellrum och han var otroligt välutrustad och endast 21 år gammal. Själv är jag en bra bit över 30 och det eggade tydligen honom enormt. Det är en kväll jag aldrig glömmer

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort