• Anonym

Vad är det mest porriga/kinky ni gjort

Nå, låt höra.

Jag har haft sex inför publik. Ett onenight stand på en fest en sommar på en gräsmatta. Vi blev jättekåta och hade sex mitt på gräsmattan framför huset. Efter ett tag märkte vi att det stod folk och tittade på oss, det blev fler och fler så att det till slut var kanske 15 stycken. Vi bodde inte i staden och vi kände inte så många på festen så fortsatte ändå. De applåderade efteråt.

• Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort
  • Anonym

Jag och en tjejkompis sög och runkade av 4-5 killar i klassen på klassresan i 9:an. Det var en sanning och konsekvens som spårade ur... Rätt häftigt att tänka på det nu, många år senare.

• Anonym

haft en trekant med 2 killar samtidigt som 3 andra killar tittat på och filmat med en mobil :P

• Anonym

Jag ahr haft sex i butiken där jag jobbar. Bakom disken.. Ja, butiken var tom just då men när som helst kunde det komma in kunder plus att de på gatan utanför kunde se oss. Men det hindrade inte oss utan han drog ner mina byxor och tog mig bakifrån..

• Anonym

Jag har haft med kökschefen på Riksdagen.... På diskbänken... I linneskåpet... i omkädningsrummet... i en taxi....

• Anonym

Haft tejp för ögon och händer, och blivit kissad på... i badkaret dock. Legat naken på gräset på svärmors tomt (hon var borta) och blivit kissad på av samma herre. Det är väl det mest porrigaste...:) Var mer porrig tidigt i förhållandet.

• Anonym

Haft sex brevid ett annat par.
    Lite smek o kyssar med andra paret men inte partnerbyte.
    Coolt. Vi ska göra om det och då även p-byte.
    Ser fram emot att se min partner njuta med en annan så jag kan se det.

• Anonym

Jag har haft trekant med en kille och en tjej.

Jag har haft sex i ett källarförråd när det när som helst kunde komma nån.

Fan, nu blev jag kåt av att läsa alla inlägg.

Svar på tråden Vad är det mest porriga/kinky ni gjort