• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • dexterswife

Jojo: Ali Baba-spelet har de haft iallafall. Har inte varit där på ett par veckor, så jag vet ju inte säkert.

• Soffipripps

Ska dit 11/12 och ser självklart fram emot det! Har för mig att förra året minskade antalet kunder ju närmre jul man kom. Har "en miljaaard" med julklappar att inhandla....

• MsRahkonen

Kommer nog oxå dit runt 14 på fredag:)

• P28

Hej kvinnor.. Finns det Lego eller kopior på Lego på Ullared ibland? Vad säger ni om kopiorna?

• Lindisgbg

Kommer också vara där vid 14-tiden.....Hoppas det börjar lugna ner sig med folk då

Stolt mamma till Casper
  • Vickyb

Dockvagnar, finns det några där, och vad ligger priset på?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Jeanette 2
    Vi ska till ullared på lördag någon som varit där nyligen, som vet om dom har mycket Julsaker, Lampor typp plafonder, och om dom hr några mattor?Glad
  • Tilde å Nova

Jag har fått tre önskningar ifrån Tilde som jag tänkte kolla efter på lördag då vi ska dit..

Det ena är en tomtedräkt, är det nån som vet om dom har det i strl 104 el 110?

Det andra är ett legohus.. Länk -----> http://www.lekmer.se/leksaker/Duplo/Dockhus

Och det sista är en Fiffi docka (eller ngn annan av figuerna) ifrån "Fiffi och blomsterfröna" från Barnkanalen..

Någon som vet om nåt av detta finns?

Tilde 030703 & Lillskrutten Bf 070516
  • Liljan77

soffipripps:Vi ska också dit den 11:e.Har tänkt å vara där när de öppnar.

Någon som vet om campingen e öppen?

• förstföderskan

vi ska dit imorrn.. borde vara där strax innan dom öppnar om mina beräkningar funkar..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden