Inlägg från: Lindisgbg |Visa alla inlägg
  • Lindisgbg

Den 24:e november åker vi till Ullared igen, jag och min mamma, funderar på att ta med sonen som är 14 månader också eller är det ett dåligt val..? han har varit med de andra gångerna, senast i augusti och det har gått bra.

Undrar om någon sett om det finns parkeringsgarage på leksaksavdelningen, funderar på att köpa ett sådant till sonen i julklapp då han är helt biltokig Glad

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

stephani- Min son är ca 83 cm och jag köpte strl 80 till honom på overallen och den är ändå ganska stor på honom.

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Längtar så tills jag ska till Ullared den 24:e november...Man känner sig som ett barn på julafton när man kommer ditSkrattande

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Kanske tåg till Göteborg och sedan buss. Borde gå fler bussar härifrån

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Någon som varit där nyligen och sett vad det finns för regnkläder i strl 80-90?

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Åker också till Ullared på fredag, kommer att vara där vid 14, ca, hoppas på inte alltför mycket folk då.....

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Kommer också vara där vid 14-tiden.....Hoppas det börjar lugna ner sig med folk då

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

Hej!

Tillbaks efter en heldag på gekås igår, gick ut därifrån drygt 4500 kr fattigare FörvånadSkrattande.Blev en hel del till sonen, en del juklappar samt en hel del annat....

Stolt mamma till Casper
  • Lindisgbg

tea79- var där i fredags och jag tyckte inte att det fanns mycket i strl 80-86, tittade efter strl 86 till min, son, köpte bara ett par byxor och en huvjacka.

Tavlan som ser ut som ett akverium fanns kvar, min son tyckte den var väldigt intressant med fiskarna som simmade Glad. Tror det finns vanliga gardiner också, köpte dock bara panel till mig.

Stolt mamma till Casper
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden