• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Busshia

vad finns det för roliga motiv på påslakanseten till spjälsäng.. har de til vagga/vagn med??

• cast77

Tror ni att det är mycket folk där i morgon?

Skall dit med hela familjen, maken och barnen får nog leka lite i lekparken emellanåt

• Lalalong

Busshia
    Ja de har till vagn/vagga också.
    Motiven har varierat väldigt mellan gångerna jag varit där.
    Sist hade de i alla fall John Lennon och Nalle Puh som var lite dyrare (dock fortfarande avsevärt mycket billigare än i babybutikerna). Sen köpte vi ett som var rutigt i vitt och rosa och med ett par stora hjärtan på. Har även köpt ett rött och vitrutigt med nallar på. Ett brunt med nallar på.... och massor till... minns inte. Jag har typ inte använt hälften ens. Men det är ju billigt så det gör inte så mycket

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • LillaMilou

Busshia, de har påslakan till vagn.

• loveliva

nu har jag också hittat hit! Åker till Gekås på lördag igen Sonens overall var alldeles för STOR, så den ska bytas!

• charmmiss

tänkte också åka dit på lördag. hoppas det inte e allt för mycket folk bara.

• Växjömamma1976

Hej igen tjejer!! Frågade innan om nån hade några bra bilder på sina fynd från Ullared?? Så jag frågar igen eftersom jag inte fick nåt svar... Kan ni länka era fynd??? Vore såå kul att se ju!

Man kan ju se antalet besökare där varje dag på nätet, så det är ju kanon om man ska åka dit!

• Lalalong

Sussie29
    Jag har gamla bilder... de är från min shoppingrunda i våras... typ i slutet på mars. Vissa av de sakerna finns kanske inte kvar, men om du vill glutta på de så länge så finns det i mappen som heter "inköp till bebban".
    Har varit där en gång till sen, men orkade inte fota allt då... köpte massvis med kläder då

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden