• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Busshia

jag skrev inte, men menar till spjälsängar....

• jezzzica

busshia:

Jag började med att köpa påslakanset till spjälsäng innan lillen sov i sin säng ens. Och sedan när han började sova där köpte jag ett täcke och ytterligare påslakanset. Täcket passade till det påslakansetet jag köpte samtidigt men inte de som jag köpte 4 mån tidigare... hängde du med

• loveliva
    stinamaria- japp fårskinnen är vid påslakanen
  • Marie4barn

Vi ska dit där på lördag!!!
    Kul...första ggr!

(¯`·.*.·Älskade barn·.*.·´¯)
  • stinamaria

lovelina: tack än en gång

• charmmiss

jag har köpt lammskinn där för 229kr, den är riktigt mjuk. det är samma lammskinn som finns att köpa på www.lammskinn.se

har även köpt påslakanset och täcke där till spjälsäng och barnvagn, måtten stämde perfekt förutom örngottet som tillhör John lennon där var babykudden jag köpte alldeles för liten.

regnskyddet kostar 59kr, det som var konstigt med det var att det fanns en öppning i mitten så att när det regnar och blåser så blir ju bebisen hel blöt. tyckte det kunde vara genomskinlig plast där istället.

• jezzzica

charmiss:

du skall ha suffletten på vagnen utfälld så bildar det en slags vinkel så hålet blir super litet och det regnar inte igenom... lovar, har haft ett nämligen

Usch gillar inte alls de i heltäckande plast känns som de borde få syrebrist...

• stinamaria

charmmiss:

När köpte du lammskinnet? Vilka mått är det?

Jag har regnskyddet och det funkar jättebra. Utan hålet skulle ju bebisen inte få ngn luft. Det är ju mindre hål än på typ Brio och Emmaljunga så det regnar in mindre än på dom.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden