• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • villasibylla

Hej hej hemma efter 1 o halv dag i ullared.(övernatta i stuga)

Fick tag i mina gallonisar fast billgare 139 spänn. själa glad.
    Pluss en hel del annat, fast inga panel gardiner o inga adventsstakar, men glad ändå
    O 5000 spänn fattigare.

• Mamma 82

Vi åker om 2 timmar. Kl 4 lämnar vi lilla Torshälla med buss o åker till Ullared (gekås)
    Ska bli sååå skoj..
    Nån som är vaken i denna tråd nu? Hoppas det inte blir lång kö och inte allt för mycket folk.. men det lär det ju va :S

• Mamma 82

30 MINUTER KVAR!!!

Första gången i mitt liv..

*späääänd*

• Mamma till Wilma

Mamma 82: Du är väl på Gekås och lever loppan vid det här laget. Hoppas det inte var kö!

• Rettis

Nu är jag hemma igen!!
    Jag åkte igår morse kl 04.00!!

Hela dagen trängdes jag med en massa folk!!
    Tänk vad jobbigt det är att behöva tänka innan jag vänder mig om, jag måste se vart jag går, för om jag inte gör det, så kör jag in i tio personer som står runt mig!!
    Det var såååå mycket folk!! Och det slutade aldrig att komma folk, heller!!
    När vi åkte hem så kom det fortfarande folk!!!

Vi åkte hem och var hemma här kl 23.30!!

De hade mycket snyggare kläder nu än i sept när vi var där!! Tyvärr skulle jag inte ha så mycket kläder, den här gången, men det blev lite i a f!!
    Längtar redan till nästa gång vi åker, alltså nån gång i maj!!

• Rettis

Fru Indosaurie
    Va kul!!!
    Vi har åkt två gånger om året nu de senaste 4 åren!! Men nu den här gången så hyrde vi ingen stuga och det känns.....
    Det är värt de pengarna, som man lägger på stuga, om man har så långt som jag har!! 42 mil enkel resa!! Det blev jättejobbigt att vara vaken i nästintill 24 t!!
    Sen börja jag jobba imorse kl 7!! Har gått som i dvala hela dagen!!
    Men det var det värt!!!!

• Fru Indosaurie

vi har tänkt starta en tradition nu det var första gången förra månaden =)
    Jag har en kompis som bor i Borås så vi sov där, nästa gång får dom även vara barnvakt haha.
    då ska huvudet vara nollställt och jag ska BARA ägna mig åt shopping. Vet inte hur många mil vi har, bor i sthlm, kanske du också gör

• Rettis

Nej, vi bor i Arboga som du antagligen åker igenom eller förbi när du åker dit!!
    Nästa år så har min pappa -antagligen- köpt en sommarstuga runt Skummeslöv/Mellbystrand och då vet ju jag vart jag ska på semestern!!!!

• jenn79

Lusläser tråden på bra köptips

Min mamma ska dit och shoppa åt mej Så försöker skriva en bra lista till henne

Idéer (OM ALLT) mottages tacksamt *idétorka * Dottern är 1 år och sen finns det en mamma och en pappa Och ett hem som alltid behöver *hmm* Oskyldignya saker

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden