• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Pyret 78

Lillpluttens mamma:
    Jag har BMX-sulkyn från GeKås. Köpte den i somras och den har varit hur bra som helst. Inget att klaga alls på.

villasibylla:
    Jag köpte ett fleecefodrat regnställ till min son när jag var där. Kostade 179:- så det var riktigt billigt. Perfekt att ha ute i sandlådan även om det är lite kyligt ute.

• Pyret 78

eilema:
    När jag var där hade de massor av bodysar med roliga tryck på. De kostar 40:-
    Köpte en vinteråkpåse också för 199:- Den har varit jättebra.

• eilema
    Pyret 78 skrev 2006-11-30 13:59:50 följande:
    eilema:När jag var där hade de massor av bodysar med roliga tryck på. De kostar 40:-Köpte en vinteråkpåse också för 199:- Den har varit jättebra.
    Det låter jättebra!! Hur ser åkpåsen ut?
    Det är en Lillebror !!! (v.17+5 = 156 dagar kvar!)
  • Pyret 78

Den är enfärgad i svart eller mörkblå. Dragsko vid huvudöppningen och dragkedja både ner och runt botten. Min son har suttit i den utan skor och han var inte blivit kall om fötterna. Super!!

• eilema
    Pyret 78 skrev 2006-11-30 14:05:11 följande:
    Den är enfärgad i svart eller mörkblå. Dragsko vid huvudöppningen och dragkedja både ner och runt botten. Min son har suttit i den utan skor och han var inte blivit kall om fötterna. Super!!
    Låter kanon! Är den rymlig och så? Tänkte att min snart 1½ åring behöver en åkpåse. Han sliter alltid av sig skorna och åker nästan bara vagnen så en åkpåse detta året också är nog inte fel.
  • Pyret 78

Den funkar helt klart till en 1 1/2-åring. Är han lång så får han nog behålla skorna på men kommer ju helt klart att vara varm om benen. Tveka inte utan köp en!

• eilema
    Pyret 78 skrev 2006-11-30 14:13:05 följande:
    Den funkar helt klart till en 1 1/2-åring. Är han lång så får han nog behålla skorna på men kommer ju helt klart att vara varm om benen. Tveka inte utan köp en!
    Hehe okej. Men är den inte stängd nertill?
  • Pyret 78

Bara att öppna runtom med dragkedjan så blir den som en tub.

• ifent

Tack för svaren, jag mailade ullared och fick svar nästan med en gång, de kostar 499:-

Catta

• eilema
    Pyret 78 skrev 2006-11-30 14:23:58 följande:
    Bara att öppna runtom med dragkedjan så blir den som en tub.
    Okej, men om han får plats utan att man behöver öppna upp den så räcker det kanske med tjocka raggisar eller mjuka tossor på fötterna om han inte ska gå själv.
    Jag får prova, både han och vagnen ska med så det är ju bara att testa!
    Hoppas jag hittar dom bara!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden