• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tilde å Nova

Någon som vet om dom har nåra uppladdningsbara batterier (och laddare) på Gekås? Pris?

• jezzzica

tildesmamma:

de har hur många som helst. Jag köpte en med 6 batterier som ingick kostade 149

• Tilde å Nova

Jezzzica:

OK, är den bra då?

En dum fråga men jag kommer inte ihåg då jag betalde kontant sist jag var där, men nu har jag ju ett kontokort vilket e lättare och bekvämare, men tar de kort där i kassan? De måste de väl göra?

• lönnemåla

ja de tar kort, handlar alltid med kort där.

• förstföderskan

så idga har man vatt i ukkared, o kom hem nästan 5000;- fattigare.. suck..

• Pepa

hallå
    Nån som vet om de har tyger på ullared?
    Alltså att sy kläder inte gardiner

**Mamma till Rebecca, Sara och Matteus**
  • Vickyb

Handlade inte så mkt igår när jag var där.. handlade för 1600 kr och jag var nöjd med det.. hehe. Nu handlar jag resten av julklapparna här hemma istället..

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Dundermamman

Någon som sett om de säljer "soda streamer" på GeKås?? Sån där apparat som kolsyrar vatten! Kanske också vad den kostar i så fall!
    Jag har en själv men svärmor önskar sig en i julklapp och jag ska till Ullared den 12/12 , kanske kan spara någon krona på att köpa den där!

• Pyret 78

dundermamman

jag såg en soda streamer när jag var där förra lördagen. den fanns nere i källaren. kommer tyvärr inte ihåg vad den kostade.

• Mollymajs

Hi, hi.. Läste i tidningen idag att den 17/11 slog GEKÅS rekort i att sälja ingen butik tidigare har sålt för så mycket på en o samma dag. Inte i hela scaninavien. Inte undra på att vi tyckte det va trångt och mkt folk den dagen. Fast ja hade en budget på 4000 och använde hälften så ja bidrog knappt till rekordet

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden