• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lillpluttens mamma

Om man kommer till 8a när det öppnar, är det kö då? Hur lång, nån som vet?

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
  • MrsNelson

Tror ni att det blir massor med folk nästa lördag? 2/12??

• Pyret 78

Bess:
    Vi var väl där vid 7.30 och då var det typ 5 meter kö som bara rullade på. Var väl för att alla inte kan komma in genom dörren samtidigt.

• Maud

var där i måndags och då var det ingen kö när vi kom 8.20. Inte när vi gick ut vid 12 heller. Det var ganska mycket folk på förmiddagen. Gick in vi 13 och då var det lite lugnare. Hade gott om plats både vid barnkläderna och leksakerna då.

• Ahlinder

MrsNelson! Jaa absolut, det blir massor med folk då om du ska dit på en lördag. Och så är det många som fått pengar då. Man ska helst inte åka dit på helgdagar förutom en vanlig vardag. Men det är iallafall värt ett försök :)

• stephanie

ni som har varit där.. vilket inköp är ni mest nöjd med?? och vad får man inte missa?

Neo 021005
  • MrsNelson

Ahlinder
    jo jag kan tänka mig det, jag ska dit nu på lördag och trängas, hörde mig för åt min mamma!

• Vickyb

Vi ska åka till ullared på fredag.. Vi kommer att vara nere runt 11 - 12.. Kan se framför mig alla dessa köer.. och hur mycket folk, bilar och bussar överallt.. Framförallt nu när dte är lönehelg och allt.. *suck*

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • förstföderskan

vi ska oxå dit nu på fredag o kommer vara där ungefär samma tid som er vickyb.. huuuua allt folk... blää

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden