Inlägg från: MrsNelson |Visa alla inlägg
  • MrsNelson

nya ullared/gekås-tråden

femman
    ja va där för några månader sen och köpte massa smink, ansiktsprodukter och sånt! dom har kända märken billigt med! massor av Nivea produkter!! och dom kostar hälften mot vad dom kostar på tex ICA!!!!kollade nämligen priserna extra noga på sånt jag använder!

• MrsNelson

har en kompis som säger att det inte är så farligt mycket folk där på fredagseftermiddagar, det kan väl inte stämma?

• MrsNelson

Julsakerna har varit framplockade länge!!

• MrsNelson

jag har hört att det är främst i november det är mycket folk, i december tror alla att det ska vara fullsmockat så dom åker i november. veckan innan jul ska det tydligen inte vara mycket folk alls.

• MrsNelson

när jag var nere sist så var den en tant som bestämt slet det jag hade i händerna från mig, jag bara gapade! Och undrade vad en rund tant skulle med en BH i strl 75C och tillhörande stringtrosor strl small till?? en annan kvinna skällde ut min sambo för att han stulit hennes vagn, när hon förstod att det inte var hennes vagn väste hon ligist till honom och gick därifrån, visserligen är han långhårig men nån ligist är han inte.

• MrsNelson

mrs holiday
    jo dom flesta är såklart trevliga!! det var bara sist vi var nere som vi stötte på dessa mindre trevliga människor! Men tanten som slet underkläderna ur mina händer hade vi kul åt i bilen på vägen hem! rund kvinna i 65 årsåldern med tantkrull som skulle ha stringisar i strl small!! undrar vad hon trodde att jag höll i?

• MrsNelson

barnmisshandel är det väl kanske inte, men en del föräldrar verkar mer eller mindre släppa sina barn lösa....när det är så mycket folk som det ibland är så är det faktiskt väldigt lätt hänt att råka trampa på eller putta till ett litet barn. Dom syns ju inte så lätt.

• MrsNelson

Winnertaco
    absolut! Har man koll på sina barn och sunt förnuft så är det absolut inget fel att ta med dom.
    Har varit med om ett skräckexempel, dock inte på ullared, utan den vanliga julklappshysterin i ett köpcentrum några dagar innan jul. Jag och sambon kommer precis ut från en affär, det är packat med folk överallt och en mamma utbrister "ååå vad du e duktig mammas lilla pojke" vänder oss om och där är en liten pojke 2 år kanske som går helt själv emot sin mamma 20 meter bort, folk går kors och tvärs, en annan person säger till mamman akta så att ingen springer ner honom och hon svarar att han har minsann lika stor rätt att gå där som någon annan, strax efter råkar en herre knuffa till honom, han far rakt ner i det hårde stengolvet och ambulansen fick hämta honom, vet inte hur det gick med honom sedan men han svimmade av av fallet och blödde ganska mycket, hoppas att det gick bra.

• MrsNelson

jag vill också åka nu!! men min sambo har så svårt att få ledigt...men snart så!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden