Inlägg från: Lillpluttens mamma |Visa alla inlägg
  • Lillpluttens mamma

nya ullared/gekås-tråden

Det är Modi! Jag har en Modi och skulle inte rekommendera någon att köpa en..

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
  • Lillpluttens mamma

Finns babysitter där.. TROR de kostar 189 men det kan vara fel... Ingen ställbar.. Vadderad.. mörkblå..

• Lillpluttens mamma

Min sambo gillar att gå på Ullared. Inte lika mycket som mig då men han följer gärna med...

• Lillpluttens mamma

Scrapbook-set finns i avdelningen med fotoramar och såna saker... Det skulle jag köpt....

• Lillpluttens mamma

11 november är nog bättre.. I december är det alltid mycket folk oavsett dag... Precis som om alla vore lediga bara för att jul närmar sig

• Lillpluttens mamma
    Sydskåning skrev 2006-11-14 20:20:57 följande:
    Nån som varit på Ge-kås som sett om de har sällskapsspel, och isf vad de kostar? Är speciellt intresserad av Cluedo. Någon?

Tror det ligger nånstans runt 180 kr.. inte säker dock

Ska till Ullared nästa onsdag hoppas jag Hoppas det blir av.. ska lämna barn hemma hos pappan så jag kan springa runt som en blådåre själv.. Älskar att vara där men det blir lite för ofta för plånboken

• Lillpluttens mamma

Undrar om någon vet om det finns julstjärnor man hänger i fönstret? Papp eller vad de är gjorda av. Stora, gärna vita..
    Jättetacksam för svar!!

• Lillpluttens mamma

Om man kommer till 8a när det öppnar, är det kö då? Hur lång, nån som vet?

• Lillpluttens mamma
    Pepa skrev 2006-11-25 09:17:32 följande:
    hallåNån som vet om de har tyger på ullared?Alltså att sy kläder inte gardiner **Mamma till Rebecca, Sara och Matteus**
    Nej, de säljer inte tyger där.. tyvärr tycker jag..
    *Mamma till den busigaste busen *
  • Lillpluttens mamma

villasibylla
    Ja, regnställ i fleece fanns när jag var där i tisdags.. Tittade tyvärr inte på priset..
    Panellängder hade de massor, kan tänka mig att det fanns juliga, tittade dock inte..
    Hade julstjärnor på stativ och massor av olika adventsljusstakar.. tittade tyvärr inte på pris där heller..

Nån som vet hur deras sulky är? den som kostar 439:-, inte den lilla paraplysulkyn? Den kändes bra, hade ju fullt liggläge och suflett men undrar om någon vet om det bara är billig skit eller faktiskt är helt ok..
    Tack på förhand.

*Mamma till den busigaste busen *
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden