• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • 9Kärleken6

Stephanie: Beror ju på vad man är ute efter men jag har varit mest nöjd/använt mest mina ammningsbh:ar därefrån.

Spännande att se om svägerskan hittat tröjor åt mig...

Kram

• Peak

jag har sett färg i Ullared, men vet inte vad den kostar...

Har de fårskinn i Ulla? Kostar?

• Mollymajs

Peak. Fårskinn har dom. Det är inte jätte stort men helt OK. Fick det i present så ja vet inte priset men inte mer en 250 tror jag. Dock tycker ja att det liktat instängt/behandlat så ja har fått vädra det massor för att få bort lukten. Det står att det ska va behandlat så det är Ok för barn o ha det.

• 9Kärleken6

MollyMajs: Luktar inte alla skinn mer eller mindre? Är väl för att de behandlar dem. Är nog inget särskilt för just Ulla skinn..

• Mollymajs

Näe menade inte att det va nåt fel på ulla skinet. Är kanon nöjd med det annars och nu är nästan likten borta. Det va paketerat i en påse så ja tror det va därför det luktade för det varit instängt. Jag älskar Ullared o alla deras saker. En trogen 2 gånger om året kund

• Lindisgbg

Åker också till Ullared på fredag, kommer att vara där vid 14, ca, hoppas på inte alltför mycket folk då.....

Stolt mamma till Casper
  • 9Kärleken6

Nää inte så jag mena. Vi har oxå köpt ett skinn men på Silvan och det luktar oxå som skinn brukar...

• Jojo77

Vet någon om de har många spel för små barn på gekås. Jag är bl.a. ute efter spelet Ali Baba (med en kamel som man skall hänga saker på tills han hoppar.....).

• 9Kärleken6

Mandeleonten: Har aldrig sett det måste jag säga men har iof aldrig varit ute efter det där. Men om du kollar in deras hemsida så står där väl vilka avd. och ungefär saker de har. www.gekas.se

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden