• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • ängeln 25

Jag var där i fredags och det var mycket folk men jag har varit med om mer folk där... Men hittade tyvärr inte allt jag ville ha så jag får nog åka en gång till lite senare...

• strand

ska åka till Ullared på torsdag, räknar redan ner.
    Hur är det med leksaksutbudet nu? Finns det mycket Lego.

• Fru Indosaurie

pojkeflicka

vi var där förra torsdagen, det var kanske inte så överdrivet mkt folk men tillräckligt för att man inte skulle ta sig fram med kundvagn. På leksaksavdelningen var folk som besatta, ett enda kaos och det gick knappt att gå trots att knappt någon körde kundvagn.
    usch.

• ma mma

någon som vet om man kan beställa saker på internet från Gekås??

• MsRahkonen

Wiiieee på fredag bär det av... Något jag inte får missa när jag är där? Har en dotter på 13 månader hemma och finns det mkt roligt till henne?

• Fru Indosaurie

MsRahkonen
    det finns tusentals leksaker
    Jag verkligen längtar tills nästa gång vi åker.
    Kläder tyckte jag inte var något speciellt. Men nu är ju min dotter bara 3 mån

• MsRahkonen

Okej, kläder behöver hon nu då hon växt rätt mkt på längden.. Får hoppas att jag hittar något... Någon som vet om det finns bra och fina jackor i typ storlek 74 el 80?

• Mollymajs

Ett tips från en Ulla veteran Om ni är där på morgonen. Ta reda på innan vart leksakerna är och gå dit direkt. Annars är det nästan slagsmål och jätte trångt.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden