• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Pingvinlakrits

hug me: Vad i allsindar är en lekhjälm?

• hug me

en hård hjälm, som man kan ha ex. då man åker pulka. typ som en hockey hjälm fast för barn

♥ storasyster född Juli -04 ♥ lillasyster född Mars -06 ♥
  • Mamma 82

Vet nån om dom säljer tv-spel där? tex Gamecube? och isf va det kostar + ev vad spel kostar (ca)

• Mamma 82

Fru Indosaurie
    Tack. vet du om dom säljer konsoller oxå. Är jätte intresserad av en Gamecube konsoll o nå spel till min älsta.

• Pingvinlakrits

hug me: Ok då är jag med. Tänkte för en stund att det var en såndär mjuk, vadderad sak som vissa sätter på sina kryp-barn. Hemskt! Fast det du menar med lek-hjälm har ju faktiskt ett vettigt syfte! :)

Så, nu ska jag inte vara mer OT :)

• thefrog

gå stol ha de där. köpte en till min dotter för några veckor sedan och den kostade 269 tror jag. en som de sitter i med ett litet bord framför sig...

• Mollymajs

Någon som köpt lammfällen som finns på Gekås för bebisar? Ja fick en igår av mamma och när ja packade upp den tyckte ja att den lukta väldigt instängt o preparerat. Hur har ni fått bort lukten? Har vädrat den en stund men sen kom regnet så får vädra den mer imorgon.

• grusch

Var i Ullared i lördags! Man kan inte låta bli att bli full i skratt!
    Alla dessa halv-eller heltokiga människor trängs, gormar och skäller, snor kundvagnar och parkeringsplatser för varandra, river och sliter i varor och svettas och dreglar över X-priskorgar!

Vissa saker är både billigt och bra men man får vara prismedveten, exvis hygienartiklar är lika billigt, kanske billigare, på ÖB.

För oss i Skåne var det en heldagsutflykt och roligt hade vi!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden