nya ullared/gekås-tråden
finns det barnvagnar på gekås? hurser de ut? är det paraply eller typ vanlig sittvagn? vad kostar de i så fall? någon som ahr bild kanske?
finns det barnvagnar på gekås? hurser de ut? är det paraply eller typ vanlig sittvagn? vad kostar de i så fall? någon som ahr bild kanske?
du har ingen bild eller så på hur de kan se ut? inget ung pris heller? ska ev dit på fredag o vill veta om det finns. våre ju himlans bra. behöver en sovvagn till balkongen.
sofia 80: ååh...det vore jättesnällt om du kunde ta en bild.
sofia 80: vagnen såg helt ok ut. har dock inte bestämt mig än vad vi ska ha för vagn. men som extravagn såg den helt ok ut.
jag har varit i ullared i dag...
vi kom dit vid 13.30 ung. bara att gå rätt in. inte så jättemycket folk. 2 st före i kön ut tror jag. jag handlade tröjor till min dotter, fleecefodrade regnkläder till hon börjar på dagis i jan och ett underställ till henne. och nån leksak som låter. köpte en gåstol till henne med. min syster köpte en stooor låda lego till henne som hon ska få i julklapp. och jag köpte en kjol och en klänning och en kofta till mig och två tröjor till sambon. tror det ar alles.
199 tror jag. lite större än duplo. det var för barn mellan 1-3 år. jätteråligt såg det ut som. jag längtar till julen då hon får det *haha*
hon fyller 1 i jan.
finelinefine: jag var p ullared igår och såg att de hade åkpåsar. medd fleece i i alla fall. helsvarta men jag skulle inte ha någon själv så jag tittade inte så jättenoga men dessa kommer jag ihåg i allafall.
259 kostade gå stolen. vi tog den sista som låg där men det borde väl komma in fler.
Novus: fårskinn såg jag att det fanns men vet inte vad de kostade. (var där igår förresten)
overaller fanns mycket från stl 90 och uppåt eller typ stl 60. det som jag såg. jag köpte fleecefodrade regnkläder istället i stl 80. det fanns nog ganska mycket. orkade inte kolla på allt.