Inlägg från: thefrog |Visa alla inlägg
  • thefrog

nya ullared/gekås-tråden

jessieZ: var det fodrade regnkläder? jag köpte fodrade för de verkade bra. hoppas de är bra. hade tänkt att min lilla ska ha dom på dagis...:)

• thefrog

ja, man ju som sagt aldrig veta. det ser bra ut men så är det kass. köpte två pyamasar till min dotter när jag var där. i stl 80. hon har 68 på tröjor så den var stor. hade fått vika upp den lite. och efter EN tvätt i 40 grader (skulle klara 60 enligt lappen) så var den för KORT i ärmarna...riktigt dåligt...

• thefrog

jag drog inte i pyamsen efter tvätten men egentligen tycker inte jag att man ska behöva stå och dra i kläderna efter. har jag aldrig behövt göra. och inget har krympt säkert 8-9 cm som denna gjorde.
    ska dit om tre veckor och kommer säkert köpa kläder då med. detta är första gången något blivit såhär. hon sover ju bara i den så det gör inget. ha de bra!

• thefrog

finns det mattor på ullared? var där för inte så längesen men ska dit igen 8 nov och kommer absolut inte ihåg om det fanns golvmattor. typ såna man har i vardagsrummet. stora mattor.

• thefrog

jag var på ullared med min dotter för ett tag sen då var hon runt 8 mån och det gick helt utmärkt. tror att om du har hårdlift i vagnen så kommer det gå jättebra.
    själv ska jag dit igen 8 nov. då utan barn...:)

• thefrog

jags kulle inte ta med mig barn som går själv men om de är ett par mnader eller så tror jag är ok. då har de inte behovet av att röra på sig och leka. som sagt, gick bra medmin dotter som var runt 8 mån. fanns ju mycket spännande och titta på...:)

• thefrog

Lalalong: tycker jag absolut att du kan göra. d¨f¨r din dotter det mysigt i kundvagnen. det går säkert jättebra!!

• thefrog

jag ska dit den 8 nov och håller tummarna för lite folk. kommer vara där runt 14 00 ung. då kanske en del är på väg ut.

• thefrog

dida: när jag var där i slutet av sep fanns det fleecefodrade regnkläder. köpte det till min dotter. de kostade 180 kr tror jag. jättefina men fortfarande lite stora. minsta var stl 80.

• thefrog

var där idag...köpte dock inga barnkläder..var där för ca 1 mån sen och köpte på mig lite. i dag blev det annat smått o gott. en åkpåse bland annat! reflexväst, reflexer och annat. åkte mest med för att 4 tjejkompisar skulle åka så jag hängde med. lite lagom folk.

• thefrog

vi kom dit runt halv tre och då var många på väg ut. inga köer men lite trångt inne men det tycker jag man får räkna med.

• thefrog

gå stol ha de där. köpte en till min dotter för några veckor sedan och den kostade 269 tror jag. en som de sitter i med ett litet bord framför sig...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden