• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Mamsie

Asch, han har oanvända jeans i garderoben - och använder "aldrig" kostym! Men han är jävligt snygg i alla fall *s*.

Det är så att mina vuxna barn och hunden kostat många tusenlappar Penga munde senaste 2 månaderna, så egentligen borde vi hålla igen med shoppandet.
    Men man måste ju fira JUL!

• Fru Indosaurie

haha, här är mannen lika shoppingglad som mig så jag behöver inte anstränga mig
    det är alltid han som säger "köp den då"

men ja. jul behöver man! och julsaker säljer dom

• vildamamma

Dida: jupp de har dom. e inte säker men jag tror som låg ca på 10 kr.

• vildamamma

dundermamma: tror den gick på runt 6-700 kr kollade på en sån själv i lör. men de va så möe å kolla på å minnet e kort hihi

• aragon

Ta med dej mannen till Ullared, hela nedervåning är ju hans grej

Min man klagar på att det (ibland) handlas FÖR mycket på Ullared MEN när han var med blev det ännu dyrare **hihi**

Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • Mamsie

Ahaaaah! Det är det han är orolig för: att det blir svindyrt om jag släpper iväg honom till nedervåningen

aragon skrev 2006-11-27 06:20:34 följande:
    Ta med dej mannen till Ullared, hela nedervåning är ju hans grej Min man klagar på att det (ibland) handlas FÖR mycket på Ullared MEN när han var med blev det ännu dyrare **hihi**Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • LillaMilou

Aragon, ja det blir ju ännu dyrare om mannen är med. Det har jag också märkt Hädanefter får han stanna hemma *s* Jag kör själv om ingen kompis följer med, det brukar gå finfint.

• vildamamma

ullabella: jag såg inga metervaror. å vad jag vet så har de inga. inte inne i själva gekås. kanske affärerna runt om.. tittade lite själv efter metervaror där.

släpp gärna ner era män på andravåningen. blir kanske inte fullt dyrt ändå.. verktygen finns vid leksaksavd. om jag inte e helt å snurrar. hihi (fanns på nerevåningen sist jag va där för 2 år sen)

• ProViva

Alla kunniga Gekås-handlare!
    Mamma ska dit på onsdag och jag ombads skriva en önskelista. Har ni tips på vad man kan hitta där till två 16 månaders flickor?
    Tack, tack så länge....

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden