• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rokka Jill
    klarafärdigagå skrev 2006-11-28 19:29:08 följande:
    Stitch - Va kostade Fischer Price bilgarage? Nån som vet hur Gekås gåstol är? Pris? Låter/spelar den?
    den låter inte, spelar inte.. den har bara fyra hjul o e väldigt trög.. de två där bak snurrar inte helvarv iheller
    jag tyckte inte den var värd 250..-. kanske om man vill ha den som extra.. jag har min som extra
  • Evsi

då är det inte samma gå-stol som jag køpe till min son, den är jätte bra och det är ett aktivitetsbord med djur ljud på den

Mamma till Lucas 050823 och bebis i magen bf 23maj
  • Madde30

Ska till Ullared i morgon...har dom mycket flickkläder i stl 80 och pojkkläder i stl 140 nu?

• Pingvinlakrits

Dida: Pippitältet fanns idag! Inte för att det hjälper dig nu, men du missade det nog tyvärr bara.

Var där idag och kom hem med MASSOR av saker! :) Vi var tre som åkte tillsammans och handlade och fick knappt plats själva i bilen när vi skulle åka hem! :D

• ifent

Är det ngn som vet om de har säkerhetsvästar på ridsportavdelningen och vad de kostar?
    Catta

• Älskade Moa

ifen: dom har säkerhetsvästar där MEn tyvärr vet jag ej vad dom kostar

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Rettis

ifen:
    Ska dit imorgon!! Jag kan kolla, om du vill......
    Ska i a f gå lite där och kolla lite till mig själv!!

• Lillpluttens mamma

villasibylla
    Ja, regnställ i fleece fanns när jag var där i tisdags.. Tittade tyvärr inte på priset..
    Panellängder hade de massor, kan tänka mig att det fanns juliga, tittade dock inte..
    Hade julstjärnor på stativ och massor av olika adventsljusstakar.. tittade tyvärr inte på pris där heller..

Nån som vet hur deras sulky är? den som kostar 439:-, inte den lilla paraplysulkyn? Den kändes bra, hade ju fullt liggläge och suflett men undrar om någon vet om det bara är billig skit eller faktiskt är helt ok..
    Tack på förhand.

*Mamma till den busigaste busen *
  • eilema

Hej!

Jag ska till Ullared i morgon!!

Tänkte höra med er som varit där nyligen om de har tex
    - De söta bodysarna de haft förut med coola tryck (I love mum, Lillasyster, Enjoy milk osv)
    - Enfärgade vita bodysar?
    - Åkpåse till vagn
    - Babygym, sånt där mjukt bebisen ligger på med bågar över typ.
    - Babysitter, sån där rejälare, inte bara i stål om ni förstår.
    - Och så julgardiner

Någon som sett något av detta där? Och gärna i så fall om ni vet ungefär vad det kostade?

Det är en Lillebror !!! (v.17+5 = 156 dagar kvar!)
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden