nya ullared/gekås-tråden
Någon som vet hur utbudet av snygga jeans till tjejer (mig alltså :D) är?
Och kläder öht till en liten tjej i storlek 92? Finns det nåt fint?
Vi åker ner den 7:e :)
Någon som vet hur utbudet av snygga jeans till tjejer (mig alltså :D) är?
Och kläder öht till en liten tjej i storlek 92? Finns det nåt fint?
Vi åker ner den 7:e :)
Vi var där idag... Kom dit kl 11 och då var det 1h och 15 min i kö in och sen kl 15 var det 35 min i kö ut! *hjälp*
Kapade nog många hälsenor med min vagn, för faaaaan vad trångt det var. Så trångt att man aldrig kom fram för att titta på sakerna på vissa avdelningar. Jättetrist, men det hjälpte säkerligen till att hålla budgeten ;)
Jag är dock hemskt nöjd med mina inköp och åker gärna dit igen, men ALDRIG på en lördag!
Gosan: Min dotter fick också ett par av de där beiga byxorna med brodyr som du köpte till din 6-åring! De är superfina, men STOOORA i storleken. Hon hinner nog bli 3 innan de passar :D
Vi kom dit kl 11 och då var det kö bort till parkeringen, som för övrigt var smockfull så vi fick parkera långt bortanför Supermarket istället. Kundvagnarna var det också kö till!
När vi gick ut kl 15 så var kön borta, men det var fortfarande svinmycket folk i affären. Så att komma dit kl 14 kanske funkar på en helg om man inte ska shoppa sådär sjukt mycket :P
coca cola light:
Jag såg en svart skötväska, men kollade varken i den eller priset eftersom det inte är aktuellt för oss.
Rokka Jill: Jag hörde också talas om dessa jeans och letade som en galning i lördags, men hittade inga :(
Det fanns dock ett par svarta i ful tant-modell med en pytteliten guldig ful krona på ena fickan som f.ö. också var pytteliten. Men det KAN väl inte vara de jeansen folk menar?
Jag hittade ett par andra snygga jeans samt ett par schyssta byxor i svart stretchmanchester istället. :)
Jag har aldrig sett så många ledsna barn samtidigt som när vi var på GeKå's den 7:e! Blev faktiskt ganska beklämd av det.
Jag kommer _aldrig_ att ta med mitt barn till GeKå's innan hon själv kan säga att hon vill det. (Och förmodligen inte då heller på ett par år.)Ljudnivån är HÖG, folk knuffas och knör och intrycken är många för ett litet barn. Och hur kul är det för en unge att först stå ute i kö i kanske en timme och sen dras runt i en affär i flera, flera timmar? Vi vuxna får nog helt klart ut mer av det än dem. Tänk på det.
Nä, det är bättre att lämna barnen med barnvakt den dagen/de timmarna man är där. Tycker jag.
någon som vet priset på det här scrapbookingsetet?
Jag tar mig en tur ner den 29:e om allt går som det ska :)
DET ska jag köpa, om det finns kvar då!! *ler*
Tack snälla för snabba svar!
hug me: Vad i allsindar är en lekhjälm?
hug me: Ok då är jag med. Tänkte för en stund att det var en såndär mjuk, vadderad sak som vissa sätter på sina kryp-barn. Hemskt! Fast det du menar med lek-hjälm har ju faktiskt ett vettigt syfte! :)
Så, nu ska jag inte vara mer OT :)
Dida: Pippitältet fanns idag! Inte för att det hjälper dig nu, men du missade det nog tyvärr bara.
Var där idag och kom hem med MASSOR av saker! :) Vi var tre som åkte tillsammans och handlade och fick knappt plats själva i bilen när vi skulle åka hem! :D