Inlägg från: Rokka Jill |Visa alla inlägg
  • Rokka Jill

nya ullared/gekås-tråden

är där numera hyffsade fina damkläder?

• Rokka Jill

där ska ligga en outlet affär i närheten.. vet någon vad den heter o var den ligger ska ligga i ullared?

• Rokka Jill
    mammaNena skrev 2006-09-29 23:47:16 följande:
    det ligger en golf outlet, eller den kanske hade stängt. sen finns det en i ätran, säkert nån mer i ullared. sen e det en till som ligger i ... ja vart det nu va den låg.. ska fundera. men det e en bit från ullared..
    outlet affär som ska sälja märkeskläder typ rock & republic har jag för mig..
    gjorde reklam på lunar i somras.. o jag glömde att lägga i favoriter!!
  • Rokka Jill
    Larsson skrev 2006-09-30 10:13:39 följande:
    Rokka jill:Ligger det i samma område och så som gekås eller?låter som det är liknande lager 157,fast säkert mindre.Dit ska vi med och kolla på tisdag! gekås + textilfabriken,tack för tipset!
    kollade kartan.. ligger väldigt nära gekås... samma väg som net on net.. elelr vad det heter =)
  • Rokka Jill
    Fragglerock skrev 2006-10-01 19:52:21 följande:
    Jag håller tummarna för dåligt med folk, massa kundvagnar och galen shopping! Det är första gången jag åker på en lördag, brukar köra tisdagar annars - men vi håller som sagt tummarna!
    var där INNAN de öppnar! här innebär att man får åka fyra på morgonen..
    vet du att du ska handla massor ha två kundvagnar
    SPRING till barn o damavdelningen.. o ta det i början sen
  • Rokka Jill
    Fragglerock skrev 2006-10-01 20:47:20 följande:
    Alltså, jag har aldrig fattat det där med TVÅ kundvagnar?!?! Jag har ju liksom fullt sjå att hålla reda på EN!?Vi brukar däremot om det inte ät nån kö gå in en gång till..*hehe*...
    haha.. jag tänkte mest om man åker med sin sambo så e det smidigt att ta två.. inte om man själv ska ha två..
  • Rokka Jill

mmm min sambo pallar inte sånt egentligen om jag inte tvingar honom så nästa gång drar jag med min kompis =)

• Rokka Jill
    prinsessa05 skrev 2006-10-03 09:15:50 följande:
    Någon som vet vad en gåstol kostar på Ullan?
    260 el liknande
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden