• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lindisgbg

Hej!

Tillbaks efter en heldag på gekås igår, gick ut därifrån drygt 4500 kr fattigare FörvånadSkrattande.Blev en hel del till sonen, en del juklappar samt en hel del annat....

Stolt mamma till Casper
  • Vickyb
    Dundermamman skrev 2006-11-25 10:42:39 följande:
    Någon som sett om de säljer "soda streamer" på GeKås?? Sån där apparat som kolsyrar vatten! Kanske också vad den kostar i så fall!Jag har en själv men svärmor önskar sig en i julklapp och jag ska till Ullared den 12/12 , kanske kan spara någon krona på att köpa den där!
    Japp det gör de. Men jag minns inte priset! Finns nere på andra våningen!
    ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Knosan

Hade varit lite jobbigt med 19 miljoner i omsättning om de inte tagit kort!!!

• Lillpluttens mamma
    Pepa skrev 2006-11-25 09:17:32 följande:
    hallåNån som vet om de har tyger på ullared?Alltså att sy kläder inte gardiner **Mamma till Rebecca, Sara och Matteus**
    Nej, de säljer inte tyger där.. tyvärr tycker jag..
    *Mamma till den busigaste busen *
  • Dundermamman

Tusen tack, både Pyret78 & Vickyb för era svar! Då väntar jag och ser vad den kostar i Ullared

• Dida

Har dom hobbyfärger där? Sånna där små burkar? Någon som vet vad de kostar?

• jezzzica

tildes mamma:

ingen aning, skall ge bort den i julklapp :) sorry

• tea79

Hej alla.
    Tänkte sticka till Ullared i veckan.
    Har några frågor.
    1) Finns de mycket kläder till en kille me strl 80-86?
    2) Gardiner, finns de vanliga såna, eller e de bara panelgardiner el vad de heter =)
    3) Kan man ha panelgardin om man har vanlig svart gardin stång, eller måste man ha en speciell stång (ursäkta om ja e trög)
    4) Sist ja var där fanns de en tavla som var som ett akvarie. Fanns på lampavd. Finns den kvar?

Hoppas nån kan hjälpa mig med mina frågor
    Malie

• 9Kärleken6

frågar som vanligt, , om tröjorna med fusk skjortärm finns kvar? )ni som varit där nyligen) om de fiss, vart i butiken? en kompis ska kolla efter dem imorgon.

kram å tack

• Lindisgbg

tea79- var där i fredags och jag tyckte inte att det fanns mycket i strl 80-86, tittade efter strl 86 till min, son, köpte bara ett par byxor och en huvjacka.

Tavlan som ser ut som ett akverium fanns kvar, min son tyckte den var väldigt intressant med fiskarna som simmade Glad. Tror det finns vanliga gardiner också, köpte dock bara panel till mig.

Stolt mamma till Casper
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden