Inlägg från: Pyret 78 |Visa alla inlägg
  • Pyret 78

nya ullared/gekås-tråden

ska dit och köpa julklappar nästa helg. hur såg det ut med leksaker. har en kille på 6 år och en liten kille på 11 mån.

• Pyret 78

ingen aning hur mkt kö det var kl 7 men just nu är det mer än en timme kötid för att komma in. tack gode gud att jag inte åkte idag. hade tänkt det men kom på att det är dumt att åka dagen efter lön.

• Pyret 78

Är det någon som vet om de har någon vinterfäll eller liknande som man kan ha i vagnen. Det bör finnas hål för bältet. Har en aktiv liten kille som inte vill sitta still.

• Pyret 78

tack för era svar. då får det nog bli ett lammskinn till sittvagnen. har ett nu men utan hål i. ska dit den 11e eller 17e. längtar som ett barn på julafton.

• Pyret 78

Jag ska till Ullared d 18/11. Har tänkt vara där när de öppnar kl 7 för att kanske undgå den mesta trängseln. Längtar som f.. Hoppas kunna klara av alla julklappsinköp och ladda upp med en massa nytt julpynt.

• Pyret 78

kattlise

då kanske vi ses där bland alla kundvagnar och tokiga tanter. *ler*

• Pyret 78

BlygTjej

Alla hade höstlov förra veckan. Nu är allt som vanligt igen.

• Pyret 78

Är det någon som sett om de har en sån där tatueringsmaskin för barn på GeKås? Både min stora son och hans kusin önskar sig en sån i julklapp.

• Pyret 78

helgona

har en exakt likadan hokus pokus stol som du har. den har du väl iaf inte köpt på ullared? köpte min på blocket för 250 kr.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden