Inlägg från: Pyret 78 |Visa alla inlägg
  • Pyret 78

nya ullared/gekås-tråden

jag är ute efter en stickad kofta till mig som ser lite ut som en väst. har provat en på MQ för 500 spänn men tänkte att jag kanske kunde komma billigare undan. är det någon som sett om de har sån i ullared? åker tidigt på lördag

• Pyret 78

vi hade tänkt åka hemifrån kl 5 på lördag. vi har väl en resväg på 2,5 timmar. vi kanske behöver åka ännu tidigare för att slippa kön? eller vad tror ni?

• Pyret 78

jag ska ner på lördag och knuffas med tanterna. åker hemifrån redan 04.30. det tar nästan 2,5 timme ner. man vill ju vara där när det öppnar.

• Pyret 78

det ska jag göra. jag är inte gravid men kommer med all säkerhet att vara frustrerad. ska försöka få färdigt alla julklappar.

• Pyret 78

vagnarna finns lite överallt på parkeringen. de går inte att missa. skulle gissa att det kommer att vara mkt folk trots att det är innan lön och barnbidrag. det är nog många som handlar sina julklappar nu.

• Pyret 78

riktigt snygga muggar du köpt. vad kostade de? jag åker tidigt tidigt imorgonbitti.

• Pyret 78

ojdå det var ju billigt. då hoppas jag att det finns kvar några till mig. tänker byta ut de jag har.

• Pyret 78

Jag var där i lördags och när vi gick ut vid 11 så var det en massa bussar där. Se till att vara där när de öppnar så slipper du alla bussmänniskor. Inte lika trångt då.

• Pyret 78

kattlise

Japp, vi hade två som följde oss till bilen. Kan säga att vi hade lite skadeglädje när vi såg kön ringla ut på parkeringen. Vi hade ingen kö när vi gick in. Fick handlat det mesta jag skulle ha.

• Pyret 78

Bess:
    Vi var väl där vid 7.30 och då var det typ 5 meter kö som bara rullade på. Var väl för att alla inte kan komma in genom dörren samtidigt.

• Pyret 78

dundermamman

jag såg en soda streamer när jag var där förra lördagen. den fanns nere i källaren. kommer tyvärr inte ihåg vad den kostade.

• Pyret 78

Lillpluttens mamma:
    Jag har BMX-sulkyn från GeKås. Köpte den i somras och den har varit hur bra som helst. Inget att klaga alls på.

villasibylla:
    Jag köpte ett fleecefodrat regnställ till min son när jag var där. Kostade 179:- så det var riktigt billigt. Perfekt att ha ute i sandlådan även om det är lite kyligt ute.

• Pyret 78

eilema:
    När jag var där hade de massor av bodysar med roliga tryck på. De kostar 40:-
    Köpte en vinteråkpåse också för 199:- Den har varit jättebra.

• Pyret 78

Den är enfärgad i svart eller mörkblå. Dragsko vid huvudöppningen och dragkedja både ner och runt botten. Min son har suttit i den utan skor och han var inte blivit kall om fötterna. Super!!

• Pyret 78

Den funkar helt klart till en 1 1/2-åring. Är han lång så får han nog behålla skorna på men kommer ju helt klart att vara varm om benen. Tveka inte utan köp en!

• Pyret 78

Bara att öppna runtom med dragkedjan så blir den som en tub.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden