Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

nya ullared/gekås-tråden

är det någon som vet vad regnskydden till barnvagn kostar?

• jezzzica

busshia:

Jag började med att köpa påslakanset till spjälsäng innan lillen sov i sin säng ens. Och sedan när han började sova där köpte jag ett täcke och ytterligare påslakanset. Täcket passade till det påslakansetet jag köpte samtidigt men inte de som jag köpte 4 mån tidigare... hängde du med

• jezzzica

charmiss:

du skall ha suffletten på vagnen utfälld så bildar det en slags vinkel så hålet blir super litet och det regnar inte igenom... lovar, har haft ett nämligen

Usch gillar inte alls de i heltäckande plast känns som de borde få syrebrist...

• jezzzica

nihao:

Har inte sett någon de gånger jag har varit där... Däremot såg jag en bröstpump sist och det har jag inte sett innan. Har dock inte letat efter någon av de två ovanstående.

• jezzzica

summerlovin:

Jag köpte ett regnställ för 190 som jag iof aldrig provat ännu men sambon köpte för 250 kr och det har han varit ute i ösregn med och det höll!

• jezzzica

cocacarro:

nja det skulle jag nog inte vilja påstå. Jag har en kille med st74 och inget sånt alls fanns för honom...

• jezzzica

cocacarro:

Lite mysbyxor och långärmade t-shirtar. Fanns superfina strumpor med halkisar.

• jezzzica

blygtjej:

När jag frågade så ryckte de på axlarna och sa: -vet inte alls vad vi kommer att få in och när... nehe sa jag då... så de vet inte ens själva.

Men jag köpte john lennon sked och tallrik borta vid leksakerna de var jättesöta och bra nu när jag provat dem

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden