• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Busshia

E det ngn som vet om det finns externa hårddiskar till datorn på gekås???????

• huskysen

Kommer inte ihåg om jag såg ngn extern hårddisk på gekås men net on net har lagerförsäljning alldeles bredvid.

• stinamaria

Testar att fråga igen: Finns det babypulkor på gekås?

• soffien

stinamaria: vet inte hur det är nu, var där för ca 2 veckor sedan och då såg jag inga men förra vintern så köpte min mamma en där.

• stinamaria

soffien: Okej, tack för ditt svar Får kolla när jag åker dit i oktober då. Du vet inte vad den kostade så jag vet på ett ungefär vad jag kan vänta mig?

• cocacarro

Ska åka en runda till ullared om en månad ungefär så nu vill jag har massa tips på vad man kan hitta för kläder och julklappar (9 månader då)till sonen. Nån som varit där nyligen som vill berätta? Gärna bilder också om nån har

• LillaMilou

stinamaria, vet inte om Gekås har babypulkor, men ÖB hade det förra året jättebilligt.

• sandy85

dom där i love mum och i love dad boysarna ..vilka storlekar finns dom i?

• stinamaria

LillaMilou: Tack för ditt svar! Jag mailade gekas igår och frågade och dom ska få in babypulkor denna eller nästa vecka och dom kommer kosta 79,95 kr.

Blev förvånad över hur fort det gick att få svar från dom, tog ca en timme bara.

• BlygTjej

sandy85: När jag var där förra veckan hittade inte jag dem bodysarna..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden